Maxi skirt


Veľkej obľube u mojej osoby sa tešia maxi šaty. Škoda len, že na všetkých osobách len nie na mne. Jedny som si zaobstarala, ale či chcem či nie, moja postava sa na takéto typy šiat vôbec nehodí. Ani sukňa nie je tá pravá šálka čaju (očividne), ale aj vy určite viete, že keď niečo chcete, tak to chcete a hotovo. Tak som si teda vyskúšala ako to bude s maxi sukňou. Vraj táto (v skutočnosti tehlová) sukňa vyzerá ako záves od svetla - verte či nie, mne sa páči (logické keďže som si ju kúpila). Cítila som sa tak... tak... dlhá. 

Od mala milujem všetko čo sa kolo mňa točí, či už sukňa alebo šaty, keď sa začnem točiť. Väčšinou vždy sa v kabínke pri skúšaní zatočím, aby som mohla zhodnotiť, či ma tento pohľad nadchne aj po kúpe danej veci. V maxi sukni tento "efekt" nie je najlepší, ale stačí mi to. Mám v skrini ešte jednu maxi sukňu, ale neviem či je pre verejnosť použiteľná, možno sa raz odvážim. Aký máte vy názor na všetko čo jé "maxi"? 




Fotky sú samozrejme od môjho zlatíčka Borisa Reichela. 


15 coments:

  1. ja maxi nosím jedine tak tričká a mikiny občas :) ale tebe to pristane :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. podľa mňa v tej sukni vyzeráš skvelo ... a fotky sú tiež super ... na mojej postave by takéto sukienky nesedeli ...

    OdpovedaťOdstrániť
  3. waw, pri tej prvej fotke mi padla sánka :) ja som veľmi vysoká a mám pocit že maxi oblečenie mi nejde, napriek tomu ho milujem kvôli pohodlnosti..na letné dni mám najradšej veľkú čiernu maxisukňu a fialové maxi šaty:)

    www.70sukienmala.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Veď v nej vyzeráš super! :)
    No ja maxi sukne, šaty nosiť nemôžem, absolútne mi nesvedčia :/

    flying-in-life.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Wow, strašne ti pristane :) Uplne užasne :) Chcela by som vedieť či by aj mne, tak pristala, ako tebe :D

    OdpovedaťOdstrániť
  6. tyhle sukně se mi strašně líbí, jen si přeju, abych na ně měla postavu

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Překrásné! Jsi nádherná! Fotky jsou krásné. Dnes jsem si taky jednu koupila v kratší verzi, přestože si myslím, že k mé postavě se nehodí, ale jak říkáš, když to chceš :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Parádní! Hrozně mě zaujaly pózy:)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. wow the skirt is amazing!!!!! it looks beautiful on you. you are gorgeous!!!!

    Follow each other?????

    *****CHANEL handbag giveaway on www.fashion-a-holic.com******

    OdpovedaťOdstrániť
  10. posledná fotka je úplne najlepšia :)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. mne sa maxi veci páčia, ale kedze som malá, vyzerá v nich ešte tlstejšie. takže akurát pozerám v casopisoch

    OdpovedaťOdstrániť

 

ARCHIVE

Používa službu Blogger.

TRANSLATE

FOLLOW BY EMAIL

KONTAKT

fkovalcikova@gmail.com