Telephone




Veľmi veľa fotiek - viac ako veľa - najviac fotiek na svete v tomto príspevku, takže šup rozbaliť a pozerať. 
Konečne som mohla znova padnúť do našej zabehnutej (rozrastenej) partie a fotiť fotiť fotiť. Málo kto si takto kráti voľný prázdninový čas, ktorého už je aj tak málo. Zbožňujem tých ľudí, pretože mi je s nimi najlepšie a aj keď sa necítim vo svojej koži (čo je na fotkách patrične vidno a celé moje fotky sú zle), pri nich mi je stále dobre a vlastne aj najlepšie. 

Isto iste ste už hneď všetci pochopili, že je to na námet pesničky LGaga a Byonce - Telephone. V podstatnej nepodsate si to "zlízli" moje vlasy, Simine oči a Ivkine telíčko. Čo Vám budem rozprávať, fotky hovoria samé za seba! Určite si pozrite viac fotiek tu. Samozrejme pre úspech aj fotky z backstagu, ktoré sú minimálne tak dobré ako tie výsledné z fotenia. Prišla som na to, že sa neviem tváriť pri takýchto foteniach a pri takomto stylingovom prevedení - zavesujem to asi najskôr na klinec. No to je vážne druhoradé. Teraz ide o to, že nám bolo spolu neskutočne úžasne a teším sa na ďalšie takéto stretnutie. 






Povenujme sa aj tejto slečinke. Ivka alebo Sweet Lady Lollipop, ktorá bola na tomto fotení úplne fantastická! Nemohla som sa na ňu vynadívať a verte či nie, každá jedna jej fotka bola dokonalá. 
Určite skočte nie len na jej blog, ale prezrite si aj všetky fotky na Borisovej stránke . Super make-up nám vytvorila Janula a väčšina outfitu bola z FL - Mode (nie nepýtajte sa čo to je za značka, v pravú chvíľu sa všetko dozviete). 





A silný backstage!  










Oni dvaja sú proste najviac magori :D Najlepšia partia, najsamlepší tím. 


10 coments:

  1. ja tak milujem tieto vaše fotky. všetky.
    skvelé outfity, styling .. a tie cigaretové okuliare sú mega :D :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Náhodou aj tvoje fotky vyšli super! :) A Ivka bola úúúúúžasnáá.! Len tak ďalej dievčatá :)

    flying-in-life.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Teda, vážně neobvyklé fotky ;)
    Moc se Vám to povedlo, svekám! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. wow :) viete ako tráviť voľný čas :)

    OdpovedaťOdstrániť

 

ARCHIVE

Používa službu Blogger.

TRANSLATE

FOLLOW BY EMAIL

KONTAKT

fkovalcikova@gmail.com