Too much water, too much sun

Prakticky som mala pripravený výlev o tom ako mi je smutno z toho, že niektorý ľudia sa nevedia tešiť, ale musia závidieť, vymýšľať a všetky tie zlé veci. Našli sa. Bola len otázka času, kedy príde niekto, kto bude chcieť "rozprúdiť krv" a tak to prišlo. Hlú-post-ti. Klamstvá, klamstvá a klamstvá. Chcem len povedať, že každá reklama je reklama a teší ma ako "moje zlatíčko" a Janulik (familliárne oslovenia) sú zviditeľňovaní hlavne kladnými rečami úplne cudzích ľudí. (Dievčatá, dávajte si pozor v dobrom zmysle, kto stojí za vami ak sa na stanici rozprávate "o tých fotkách".) 

Budem úprimná. Ak sa dokážete zabaviť, milí hateri, pomocou starostlivosti o ošípané či nakrúcania pre dospelých, nech sa páči. No nevešajte nám na nos svoje myšlienky. Venujte sa tomu, čo Vám ide najlepšie. Ďalší. Overte si informácie, pretože polovica z toho čo poviete sú obyčajné prachsprosté klamstvá a ani neviete ako to v skutočnosti je (ako keby vás to zaujímalo). Necítim si ani slávne, ani dôležito kvôli tomu, že trávim s kamarátmi čas (a to je najdôležitejšie!) takže pokojne podám interview a rada odpoviem na otázky. Možno tak nevyzerám, no v skutočnosti som vľúdna osoba. Naozaj, sľubujem, do vody som spadla len ja! 

K veci. Fotenie malo vypáliť úplne ináč. Predstava bola krásna bohyňa vody, vyšla z toho divožienka, ktorá levitovala nad vodou a ľudia na plťkeee nevedeli čo robiť, kam sa dívať. Sama vidím že takmer všetko fotky sú momentky, keďže sietnicu mi vypálilo slnko, môj pohľad bol nepríčetný. Vznikli fotky storočia a najlepšia slovná "hříčka" (problém zo slovenčinou) v histórií, ktoré však nie sú zverejniteľné pre oči. Čo sa týka slávneho pádu (všetko je zachytené), nebolo to také veľkolepé ako som si predstavovala, prakticky som zostala suchá. 

 







Prosila som o viac fotiek z backstage-u, ale viete, hovorte hluchému, aby niečo spravil. Pozdravujem!




Pokojne vyjadrite svoj názor na fotky, či už na facebooku alebo aj v komentároch. 
Oko čitateľa je najlepší kritik či už v dobrom či zlom. 

12 coments:

  1. Fotky nejsou špatné. :)
    Ikdyž "bohyně vody" by byla asi lepší. :P Třeba příště.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Fotky se mi líbí, hlavně jejich barva a tvé líčení :) ale vlasy se mi teda moc nelíbí.. vypadají hrozně zničeně, jak chlupy od koštěte.. ale třeba to tak právě mělo být :)
    www.sunnyym.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujeme pekne, máš pravdu, vyzerajú zničene, pretože to nie sú ani vlasy. Je to kanekalón. :)

      Odstrániť
  3. fotky jsou povedený, i kdyř nejsi bohyně vody ..
    Chci se zeptat, to fotíš jen tak ..nebo jak to je?
    Jsi modelka, nekdo si to objednal? Mas to placene?
    Nerozumim tomu

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Zase krásne fotky, dokonalosť ! Páči sa mi ako sa dokážeš na každom fotení zmeniť na to, čo práve chceš docieliť :) Like!

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Velmi pekne fotky :) si uplne užasne fotogenická :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. náhodou, mne sa tie fotky páčia. nikdy nepíš čo to malo byť a prečo to tak nevyšlo, to bolo jediné čo si pokazila :D

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Na mňa to celé pôsobí silno profesionálne a fotky sa mi páčia. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. skvelý nápad a je to originálne a zaujímavé

    OdpovedaťOdstrániť

 

ARCHIVE

Používa službu Blogger.

TRANSLATE

FOLLOW BY EMAIL

KONTAKT

fkovalcikova@gmail.com