Autumn is here

Náš jesenný "editoriál" fotiek je na svete. Nostalgická a hĺbavá atmosféra na jedných fotkách, náznak rebelstva na druhých. V každom človeku vyvolajú fotky niečo iné. Čo vo Vás? 

Borisa Reichela a Janku (Bambs - make up) na svojom blogu predstavovať určite nemusím. Po mesiaci sme sa konečne stretli a vytiahli fotoaparát. Na začiatku bola nálada skutočne nostalgická a viac ako pochmúrna (celkom dobre stačí keď je čo i len jeden článok BBB teamu nervozny - v sobotu som bola ja), ale nakoniec všetko dobre dopadlo a aj táto naša rozprávka skončila happy endingom. 

V teplom sivom pletenom svetri som si pripadala ako keby som mala splynúť s mramorom, avšak v tenkom bielom svetríku som mala pocit, že som práve utiekla z psychiatrie. Moje chovanie to len potvrdzovalo a vešanie sa po starom vagóne tomu len pridávalo. Nakoniec vidno na fotke aj môj hysterický smiech.

V každom prípade som dostala potrebu nakúpiť si milión rozličných svetrov, minimálne o číslo väčších a ostať v nich zababušená až kým neprejde celá jeseň so zimou. Napriek jemnému otepleniu už cítiť jeseň vo vzduchu. Chladné rána, ako tak teplé poobedie, chladné večery. Cyklus verný tomuto ročnému obdobiu. Jeseň je moje najobľúbenejšie ročné obdobie aj keď niekedy mám pocit, že je to pre väčšinu ľudí psychicky najnáročnejšie obdobie zo všetkých. Netreba sa na jeseň pozerať ako na obdobie, ktoré nám berie teplo a prináša chladný vánok, skorý západ slniečka či podobné veci..... Pozerajme sa na jeseň ako na krásne farebné obdobie, plné rozličných opadaných listov. Treba si užívať a naberať energiu s nádhernej farebnej hry slnka na oblohe alebo zo sladučkých koláčikov a kávy v teple domova. A keď už sme pri tej káve a koláčikoch .... ňum ňum.....





















Ani napriek všetkým silám, zaseknutým svalom a všetkému možnému som sa nedotkla jazykom lakťa. 
Sad story - kto z vás to dokáže? 



15 coments:

  1. nádherné fotky,tá piata je jednoducho dokonalá :) ste šikovní všetci

    OdpovedaťOdstrániť
  2. nádherné nádherné fotky ! :) ako vždy.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. si tu strašne krásna:)

    CHANEL GIVEAWAY
    http://cheryldelarge.blogspot.sk/2012/09/chanel-eau-de-parfum-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
  4. neskutečné fotky, opravdu velmi vydařené!

    OdpovedaťOdstrániť
  5. niektoré fotky sú úplne "wow", až mi z nich padla sánka!

    to s jeseňou, že je náročná na psychiku je asi pravda... aj keď ju milujem a je možno aj najobľúbenejším ročným obdobím, mám pocit, že mi dáva zabrať..

    OdpovedaťOdstrániť
  6. super fotky :) si naozaj krásna.

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Tie fotky pri vagónoch a v tom sivom svetríku sú super! :)

    OdpovedaťOdstrániť

 

ARCHIVE

Používa službu Blogger.

TRANSLATE

FOLLOW BY EMAIL

KONTAKT

fkovalcikova@gmail.com