Classic

 Permanentná zima v našej škole núti človeka kúpiť si fusák - pre tých čo nemajú páru o tom, čo "fusáčik" znamená, nech sa páči, klikačka. Chodiť v koženej bunde, so šálom na krku nie je nič nenormálne v týchto dňoch (dnes bolo teplejšie, dokonca som sa na niekoľko hodín vyzliekla aj do svetríku). Začínam zvažovať rukavice, ale kvôli nepohodlnému písaniu mám tak 20 hodín denne skrehnuté ruky. Je mi ešte stále smiešne, keď si spomeniem ako som niekedy hovorievala, že mám toho veľa do školy, potrebujem sa veľa a dlho učiť. Očividne som nepoznala dostatočne pojem "veľa sa učiť", ale človek to sem tam dokáže zvládať ak vám mrzne mozog. Vraj sa má otepľovať hu-ra.

Zbožňujem svoj chvostík s ktorým sa zvyknem rozprávať a večne hrať. Je najhebkejší, najmäkkučkejší a najkrajší na svete. Nie je to žiadna umelina, takže si ho strážim ako oko v hlave a vždy mám nutkanie ho chytať, poprípade si s ním hladkať líčka. Začínam uvažovať nad nejakou psychickou poruchou, ktorá lomcuje moje podvedomie. 

Zas a znova som sa presvedčila, že sa cítim najlepšie v B&W kombinácii a aj keď svetlo je viac ako príšerné na fotkách (samotné fotky sú na zaplakanie), môžete aspoň vidieť ako je potrebné sa pod Tatrami obliecť (jednoducho nechcem, aby na mňa prišla znova choroba). 

Už teraz mám hlavu v oblakoch a teším sa na piatok, kedy uvidím niekoho na koho sa veľmi teším! 
Aj vy ste mali niekedy motýliky v brušku z prvého stretnutia s človekom o ktorom máte pocit, 
že vám je až priveľmi blízky? n_n






10 coments:

  1. náhodou fotky sú pekné :) a veru takú zimu by som nechcela, ja som si išla dnes do školy v tieločku :))
    flying-in-life.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak to je too much! :D Chcem len podotknúť, že v škole je chladnejšie ako von.

      Odstrániť
  2. takovou zimu moc dobře znám, zažila jsem ji na internátu, což si dovoluji říct je ještě horší, protože tam musíš být především celou noc :D sice se v té zimě dobře usínalo a všechny to nutilo se k sobě tulit :D ale bylo to stráááášné!!
    Chodila jsem zabalená v dece a stejně mi byla zima :D
    Fotky jsou krásné, moc Ti to sluší a motýlky v břiše moc dobře znám ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. AHOJ Ako sa robia tie fotky myslim tu poslednu pohyblivu z harryho pottera...waw....inác my sme na zapadnom slovensku mali strasnee horucooo tricko kratke postacovalo na dnešny den

    OdpovedaťOdstrániť
  4. jéj ten Gif je svelý btw nezavidím :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Pekné fotky :)

    Pozývam na moju GIVEAWAY :)
    http://pajameysik.blogspot.sk/2012/09/giveaway.html#comment-form

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Máme až moc podobné pocity,cítim tieto dni to isté a presne sa aj na to isté teším ako ty,učenia je až priveľa,môj mozog tiež nestíha spracúvavať toľko informácii ešte v kombinácii s prácou je to zabijak,držim ti palce a fotky sú perfektné:)

    OdpovedaťOdstrániť

 

ARCHIVE

Používa službu Blogger.

TRANSLATE

FOLLOW BY EMAIL

KONTAKT

fkovalcikova@gmail.com