Dear Diary

Dnes sa pýtam: 
Prečo ľudia veria, že zmodifikovaný trojlístok (chápte a čítajte štvrolístok), ktorý je len nevydarenou hračkou prírody im prinesie šťatie?
Pretože človek musí vždy v niečo veriť....


10 coments:

  1. pekná myšlienka ale ja na také bludy neverím. žiadna vec ti nemôže priniesť šťastie. iba osoba keď tak. ja dúfam že moje baby mi prinesie šťastia až nad mraky :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Pěkná myšleka :)
    Já věřím, že jediný kdo Ti může přinést do života štěstí jsi Ty sama a láska :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. hovori sa to preto lebo stvorlistok nenajdes len tak.. iba ked mas "stastie". a je to spojene s irskymi legendami.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Sama kdesi v mojom vnútri viem, že mi to šťastie neprinesie, ale ako veľa iných ľudí tomu proste verím. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Milujem tieto tvoje myšlienky naozaj sa treba nad nimi pozastaviť :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem pekne, teší ma to, že sa Vám "páčia" a že sa nad nimi aspoň na sekundu pozastavíte :)

      Odstrániť
  6. Hodně zajímavá myšlenka a rozhodně pravdivá :) Dneska jsem ve škole řešila něco podobného :) Je to všechno prostě v hlavě a v člověku jestli nám "něco" přinese štěstí nebo ne :)

    OdpovedaťOdstrániť

 

ARCHIVE

Používa službu Blogger.

TRANSLATE

FOLLOW BY EMAIL

KONTAKT

fkovalcikova@gmail.com