Dear diary

Nie je nič lepšie ako nájsť odpustenie. Odpusť a bude ti odpustené, až potom sa môžeš z hĺbky
 nadýchnuť a cítiť sa voľne. Už ťa viac neťaží váha tvojich zlých skutkov. 
Najťažšie je odpustiť samému sebe. Dúfam, že si raz všetko zlé odpustím, budem voľná...


10 coments:

  1. Je to nádherne napísané, ostala som však zarazená, je to práve to čo mi chýba? zvláštne, dennodenne dokážeme odpúšťať iným a pritom sa nezamýšľať,že sme to mi čo si máme odpustiť?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Je to moja myšlienka, dosť hlúpo napísaná, ale niekedy píšem naozaj zložito a zbytočne. Ja si potrebujem odpustiť, preniesť sa cez niektoré veci. Lenže to, že si človek sám potrebuje odpustiť si uvedomí len málokto.

      Odstrániť
  2. Krásna myšlienka a hlavne pravdivá:)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Hello sweetie!

    I invite you to ROMWE GIVEAWAY!! you can win gifts worth 200$!!

    Fashionspot.ro

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Krasna fotka spojena s hlbokou myslienkou...myslim, ze je dolezite odpustat nielen inym, ale aj sebe samym. Treba sa zhlboka nadychnut a uvedomit si, ze kazdy den vychadza slnko a dava na prilezitost na novy zaciatok...

    OdpovedaťOdstrániť

 

ARCHIVE

Používa službu Blogger.

TRANSLATE

FOLLOW BY EMAIL

KONTAKT

fkovalcikova@gmail.com