Dear God! Black? Again?!

Koniec týždňa - aj vy pociťujete toľko eufórie ako ja? Piatok, na môj rozvrh v celku málo hodín, ešte idem do školy aj neskoro. Mám rada rána, kedy som dlho hore (aj keď niekedy nie z vlastnej vôle), všetko stíham a do školy idem aj tak na čas + s dobrou náladou a v neskorších hodinách. Deň sa mi tak zdá omnoho dlhší a nepríde mi, že v škole strávim celý deň. Sľúbila som si, že nebudem nikam chodiť a svedomito sa pripravovať, ale viete dobre, že všetko má svoj čas. Čas na "svedomito" ešte nenastal - dnes vyrážam do ulíc a pevne verím, že to nebude až také fiasko. 

Áno, aj dnes som sa snažila odfotiť, čo mám na sebe. Jednoducho Vás ničím neprekvapím - jednoduchosť je jednoduchosť a ja si nemôžem pomôcť. Priznávam, že tej čiernej farby je už trošku moc, budem sa snažiť obliecť si niekedy aj niečo farebnejšie, ale so mnou to je náročné. Dnes celkom stačia vínové nohavice a tmavší rúž. Upozorňujem na svoje "silné faux pas" - kabelka je čierno zlatá, ja čierno strieborná. Keďže je to moja pracovno-školská taška bohužiaľ to nezmením, pretože sa mi nikde inde asi toľko vecí čo potrebujem v škole nezmestí. Bohužiaľ, aktovka je aktovka, tak mi to odpusťte. :) 


 Bez preháňania a nadnášania - takto som sa dnes učesala. Troj sekundový vlasový tutorial tadá ;)
Hlavne si užite všetci víkend!


9 coments:

  1. Mne sa tvoj outfit páči. Tie gate sú perfektné :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tie nohavice su božškéé !! Mne to inak ako piatok ani nepripadá, do šiestej pekne na praxi...:(

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Aj ja vyrážam dnes do ulíc tak ti prajem pekný piatok ! Outfit sa mi páči, niekedy ani čierna nezaškodí :))
    Pozývam ťa na moju Giveaway:)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ja milujem takéto tmavé kombinácie :) Pristane ti to ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. ty mi strašne pripomínaš lanu del rey!

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Och, jasné že aj v takejto jednoduchej kombinácii ti to neskutočne pristane! :)

    mimochodom, ja som dnes bola oblečená rovnako, až na topánky :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Já jsem nikam nevyrážela, v deset večer jsem usla jako zabitá :D Byl to hektický týden :)

    OdpovedaťOdstrániť

 

ARCHIVE

Používa službu Blogger.

TRANSLATE

FOLLOW BY EMAIL

KONTAKT

fkovalcikova@gmail.com