Eppur si muove!

 Eppur si muove! - A predsa sa točí!

Začala mi škola a všetko je naspäť. Každodenná únava a znechutenie lomcuje mojou osobnosťou každou minútou dňa. Lenivosť by kvitla, únava je veľká. Nechcem povedať, že nerobím nič, ale je to tak. V škole to nič nie je (zatiaľ) a po zvyšok dňa si vybavujem svoje osobné veci. Aj tak padnem každý večer skoro do postele unavená takmer na smrť a ani neviem ako sa volám. Je naozaj srandovné sledovať na samej sebe, ako dokáže psychika človeka a momentálne datové obdobie pôsobiť na celkovú pohodu či chute. 

Sú to síce len 3 dni, ale aj tak sú všetky moje predsavzatia - budem sa poctivo učiť, svedomito, postupne sa pripravovať a podobné keci preč. Samozrejme, že sa budem snažiť, ale už si sama sebou nie som istá. Len hľadám chuť a zápal do všetkého do čoho sa momentálne potrebujem nútiť a možno to už pôjde. Asi pôjdem hľadať spomínaný "zápal" v tej čokoládovej pene, ktorá na mňa čaká v chladničke...

Začínam si pomaly ale isto zvykať na to, že v mojej skrini pribúda čoraz viac a viac sukní a ja by si ich sem tam aj oblečiem. Túto sukňu zbožňujem. Aj keď prvá veta bola "vyzerá ako z kroja" - nie ja som ju nepovedala, vedela som, že si ju kúpiť jednoducho musím. Čierna a navyše sa točí! Od mala mám princeznovský deficit, teda páči sa mi všetko čo má veľké sukne (či už samotné sukne alebo šaty), čo má vlečku alebo čo sa krásne rozvlní okolo vás, keď sa zatočíte. Raz som to už spomínala, že si takmer vždy pri každom skúšaní sukní či šiat vyskúšam točenie a áno, aj podľa toho nakupujem. 







Satanské oči sú jednoducho súčasť fotiek môjho foťáka. Nezvyknem si fotiť takto celkovo postavu, zvlášť nie outfity, ale dostala som takú prosbu a keďže sa snažím vždy vyhovieť - nech sa páči. :) 
Škoda len, že nevidno mašličku na podkolienke a moje "disko shoes" sa poriadne netrbliecu. 


3 coments:

 

ARCHIVE

Používa službu Blogger.

TRANSLATE

FOLLOW BY EMAIL

KONTAKT

fkovalcikova@gmail.com