J-A-C-K-E-T

Neviem či nájdem niekde v obchode takúto dokonalosť, akú mám na sebe na fotkách. RIFLOVKA! Nebudem preháňať ak poviem, že táto riflovečka má takmer toľko rokov čo ja. Kto by to bol povedal, že raz budem chcieť nosiť niečo, čo nosil môj brat. Vlasy mám znova neposedné a strapaté - snažím sa s nimi rozprávať, naozaj ma nechcú počúvať. 

V každom prípade, kožená bunda a riflová bunda u mňa vyhrávajú na plnej čiare. Myslela som, že už si nikdy okrem riflových nohavíc a kraťasok (- poznámka: nájsť ako správne napísať milšie slovo kraťasy vo vyskloňovanom tvare) neoblečiem. Mýlila som sa. Je veľká je krátka je svetlá a zbožňujem ju. 








Z určitých dôvod nebudem môcť prispievať na blog niekoľko dní, tak klikajte facebook alebo pekne krásne vydržte a buďte trpezliví. Ďakujem za podporu, krásne komentáre a vernosť, ste najlepší. 
Chcem Vám ešte oznámiť, že vďaka jednej skvelej babe som konečne odstránila overovanie komentárov a môžu už aj anonymne prispievať ľudia, ktorí nie sú registrovaní na blogeri. Všetko len pre Vás. 



8 coments:

  1. nádherná bunda:-)
    a tvé vlasy se mi takhle moc líbí!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Riflovu bundu ja prave hladaaaam :) Len nenašla som tu pravu :) Inak krásne fotky

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Jsi krásná !
    Sleduju !

    gabulka-lovelygirl.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  4. je úžasná! podobnou jsem taky podědila po svém tatínkovi. Takovéhle poklady jsou prostě nejlepší!:)))

    OdpovedaťOdstrániť

 

ARCHIVE

Používa službu Blogger.

TRANSLATE

FOLLOW BY EMAIL

KONTAKT

fkovalcikova@gmail.com