Vzdelávajme svet

Dni plné stereotypu, staro-nových informácií, povinností a ešte stále ťažkého ranného vstávania sa vlečú a vlečú. Víkend vždy zbehne a ani sa nestihnem nadýchnuť. Do toho krásne počasie a večne zmrznuté ruky. Neohúrim Vás super príspevkom s miliónmi fotiek, pretože prakticky žiadne nemám. 

Počúvam celé dni Lady Gaga Stream, hrabem sa v tone papieroch a snažím sa ich nejako systematicky zoradiť. Tiež sa snažím samú seba presvedčiť o tom, že sa musím priebežne učiť a nenechávať si všetko na poslednú chvíľu. Vymeškávanie školy ma vždy dostihne a tak sa snažím, aj keď niekedy treba za "job-om" odcestovať preč. Už ani neriešim čo si obliecť, ako sa nalíčiť, nedaj bože nastylovať vlasy. Sama neverím, že sa mi naozaj nechce nič čo zbožňujem. Nechuť ku chladnému miestu pri okne ma núti obliekať si viac vrstiev a potom si prídem ako snehuliak. 

Dlhé dni si krátim pozeraním seriálu a snívaním nad krásnymi chlapmi (viď Chuck Bass dole) a večer sa vždy teším na slastný pocit, ktorý zažívam v posteli keď zaspávam. Nechcem sa sťažovať, prakticky nemám ani načo, skôr by som sa chcela ospravedlniť Vám i samej sebe, že som príliš lenivá a bez chuti odfotiť niečo zmysluplnejšie ako trošku veľa kvetinových vzorov naraz, čaj či moju maturitnú tému. Jednoducho netreba síliť to čo samo nechce ísť. Časom sa napravím, I promise! O chvíľu je tu víkend, tak veľmi sa teším aj keď už teraz som znechutená z toho, že po ňom príde nový týždeň. Damn!







10 coments:

  1. .. ani ja teraz momentálne vôbec na nič nemám čas ani náladu :/ ale to prejde :) neboj

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Dnes bylo toho vzdělání až,až.. teprve před chvilkou jsem zavřela knížky a to ještě nemám vše hotové.. Fuu, jdu spát!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Jsem na tom podobne, je to hruza :/ a nejvic me stve, ze na blogovani mam chut vzdycky ve skole, kdyzto hodine pocitacu nemam co delat.. :/ je to na pytel, pane stavitel, jak se rika

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Zvu na giveaway ve spolupráci s Choies.com
    http://talktomymoustache.blogspot.cz/2012/09/prinasim-vam-novou-opravdu-skvelou.html#comment-form :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. niečo mi o tom hovor a ešte k tomu parádna angina,čo si viac priať:/..teraz už vôbec nebudem nič stihať:D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja už som tiež chorá, nevládzem ani oči držať otvorené, ale treba sa prekonať. :)

      Ďakujem Vám baby, ste veľmi zlaté, že ma podporujete a ukazujete mi, že nie som sama. Všetky to určite zvládneme :)

      Odstrániť
  6. Bola som chorá a teraz fakt nic nestíham v skole ani doma :))

    OdpovedaťOdstrániť

 

ARCHIVE

Používa službu Blogger.

TRANSLATE

FOLLOW BY EMAIL

KONTAKT

fkovalcikova@gmail.com