Weaponry

Jeden z netradičnejších príspevkov je na svete. Určite nie je o outfite či o nejakých showroom-och ani o fotení. Možno to vyznie divne, ale aj takto sa dá tráviť čas s najbližšími. V živote treba vyskúšať všetko, aj toto. Raz som už pridávala príspevok o tom, ako som skúšala strieľať z luku. Tentokrát som neostala pri luku, ale vyskúšala som pušku a pištoľ. Najviac zo všetkého sa mi páči nabíjať pušku. Cítim sa presne ako v akčných filmoch avšak asi Lara Croft sa zo mňa len tak nestane. 

Najlepšie sa mi strieľalo z pušky pretože som ležala, mala som stabilitu a mohla som pokojne mieriť. Pištoľ - kolt je už iná vec. Nie je to ani zďaleka také veľké, ale rešpekt je riadny a to nehovorím o tom hluku čo to dokáže spraviť. Ešte teraz mi v ušiach zvoní, dobrá rada? - Nikdy nezabudnite štuple do uší. 

Každému odporúčam aspoň raz v živote takéto niečo vyskúšať, samozrejme nie len tak. Nikdy neviete čo sa môže stať pretože nešťastie nechodí po horách ale po ľuďoch. Treba mať pri sebe vždy zodpovednú osobu, ktorá všetko ovláda, pomôže vám i všetko vysvetlí. Opatrnosť je na prvom mieste a naozaj aj keď je to zábava, treba dávať obrovský pozor. 

Nezvyknem sa sama chváliť, ale naozaj mi to išlo nato, že som to držala v ruke prvýkrát (ale nie posledný). Ak máte aj vy nejaké skúsenosti - pokojne napíšte. 




Čestná stráž strelnice :D 
Viem, že vyzerám smiešne, ale som chorá, podotýkam, že bunda nie je moja, tento fusak som si obliekla nútene, ale som rada, pretože by som ináč zamrzla. 







video

1 coments:

 

ARCHIVE

Používa službu Blogger.

TRANSLATE

FOLLOW BY EMAIL

KONTAKT

fkovalcikova@gmail.com