What is a beauty?

Keďže som dnes zrušila asi všetko čo sa dalo, ostala doma a samú seba trápila otázkami bytia i žitia, napadlo mi, žeby som sa konečne mohla skúsiť namaľovať. Je to naozaj už dlhá doba, čo som sa sama nemaľovala viac ako je moje klasické líčenie. Líčenie na fotenie mi spraví vždy make-up artistka takže nemám čo riešiť. Do rôznych farebných kombinácií som sa neodvážila (nie som nejako šikovná) a tak som skúsila niečo klasické, čo som však nikdy nemala na sebe. Vďaka mojím malým očiam som si nikdy nevyskúšala, ako vyzerám s čiernym tieňom na celom oku. Určite to poznáte, módne výstrelky celebrít v Ho-li-vú-de, kde si uhlíkom namažú polku tváre, hlavne teda v oblasti kolo očí. Povedala som si - prečo nie. Takmer vždy si čiernym tieňom alebo linkou oči "zošikmujem", tým pádom sú opticky dlhšie, tentokrát som skúsila tiene bez tohto efektu - prečo nie. Výrazne výrazné líčka, ktoré celkovo skreslia skutočný tvar mojej tváre, nude, ale pritom šikovne opticky zväčšené pery a samozrejme poriadne sa vyhrať s obočím - prečo nie. Maskara aj na dolných mihalniciach okolo celého oka, vravím si znova - prečo nie. Dnes som chcela vyskúšať, to čo som doteraz nevyskúšala. Cieľ som splnila, samotný umelý efekt posúďte už vy. 

Úprimne za seba hovorím, čakala horšiu maškarádu avšak aj vďaka mojim vysoko profesionálnym ksichtíkom na fotkách tomu veľa nechýbalo. Pochybujem, že sa takto nalíčim len tak denne či do školy, ale možno raz niekedy budú moje oči ešte čiernejšie aj bez šošoviek. Nabudúce to skúsim viac prehnať. 







Pre porovnanie (poprípade iba pre obyčajný výsmech) prirodzená fotka. 
Ach bože, viem sa tváriť....




19 coments:

  1. Ta přirozená fotka je možná ještě lepší než ty vrchní, které jsou taky kouzelné! :)
    Jsi neskutečná kočka!!!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Nahodou ti taky Holivudovsky make-up sekne :)

    flying-in-life.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Teď se neuraž, nemá to být urážka :D ale! na fotkách, kde jsi namalovaná, mi příjdeš jako zlá holka, tím myslím takové ty holky typu co přebírají kluky, jsou falešné a namyšlené. Naopak na fotce bez makeupu vypadáš jak úplný andílek :) Zajímavé, jak pouhý makeup dokáže u člověka změnit i povrchový charakter :)

    www.sunnyym.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Naozaj to tak vyzerá. Celkovo stačí nahodiť pohľad v danom líčení/nelíčení a už človek vyzerá inač. Teraz je len otázke aká som v skutočnosti :D :D :D A samozrejme, že to neberiem ako urážku :)

      Odstrániť
  4. Úžasné fotky, hlavně ta 4. a ten makeup je super! :)

    http://sheisbrunette.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. jsi krásná pořád-i s make-upem i bez a i kdyby ses zmalovala černým uhlem od hlavy k patě, tak ti ta krása zůstane ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Si krásna prirodzená aj namalovana :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Bobs, ty si taká nádherná! aj namaľovaná, aj nenamaľovaná, aj upravená, aj neupravená :) vždy si the best! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Ja si nemôžem pomôcť a opäť to píšem, ale strašne mi pripomínajú Beyoncé tie fotky:) Ten štýl fotenia a si taký tip:)Hlavne posledná fotka! Ale krásna si nech si dáš na seba akékoľvek tiene :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Trochu mi lícnymi kosťami a očami pripomínaš jednu vzdialenú rodinu, ocinovu sesternicu ;) Krásna si.

    www.vida-cotia.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť

 

ARCHIVE

Používa službu Blogger.

TRANSLATE

FOLLOW BY EMAIL

KONTAKT

fkovalcikova@gmail.com