Work? Really? Nooo, its fun

One big family, nič iné mi nenapadá. Ďalší zhlúčik slov je už len, hlupáci, klienti, helikoptéra, turisten, smiech. 
Jedna dobrá rada - nikdy si nehovorte čas, kedy chcete z fotenia odísť - nikdy to nevyjde. Nejde o to, žeby sa človek nejako extra motal, ide skôr o to, že čas začne plynúť akosi rýchlo a vy si ani neuvedomíte, koľko je hodín. Vnímate len tie pozitívne pocity. Klasická zostava BBB team-u sa opäť stretla po dlhšej dobe a vypálilo to ešte lepšie ako som ja osobne očakávala. Niekoľko fotiek s backstage-u Vám môže prezradiť len toľko, že nie sme až tak úplne v poriadku, ale máme sa všetci radi a to je podstatné. 

Janka - Bambs makeup predviedla opäť neskutočne krásnu prácu, ktorú môžete vidieť najmä vo videu a na výsledných fotografiách týchto dvoch zlatých a krásnych dievčat. 
Boris Reichel - photography sa predviedol opäť ako fotograf a foťák naozaj nechcel pustiť z ruky. Tak isto odporúčam našu "scénku" vo videu z ktorej sa smejem. Ak niekoho neobťažoval tak naozaj len cvakal. 


Áno a takáto bola moja prvá reakcia keď dievčata vybaľovali a vybaľovali veci.... Nikto by neveril, že neprišli s kamiónom. Nakoniec ešte aj to čo sme povyberali sme nestihli, 
pretože BBB team nikdy nič nestihne. 

Byť ženou v zábehu mi naozaj ide. Môžem mať otrasné vlasy a celkom zlý make-up, nikto to nevidí pretože stojí za fotoaparátom (alebo niekde úplne mimo). Sem tam niečo upravím, niečo ukážem, niečo poviem. Byť stále v strehu, odpustiť si fajnový obed a veľmi veľa veľa veľa sa smiať, áno to mi ide. Ako nový módny doplnok môjho looku som mala hrebeň s pekne ostrím koncom. V skutku zábava bodať sa do vlastného zadku. Všetkým vrelo odporúčam... 






klikačka na pokračovanie!













Zvyšné krásne fotky si môžete pozrieť v albume na Borisovej fun page a pokojne píšte názor či už tu do komentárov alebo rovno pod album. Naozaj sa tešíme z pochvál aj z kritík. Všetko posúva vpred :) 

4 coments:

  1. to video je úplne naj naj naj!! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Super video :) jste krásní všichni a šikovní ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. bodaj by pri každej práci tak letel ten čas! dávajte viac backstageu, je to zábava ;)

    OdpovedaťOdstrániť

 

ARCHIVE

Používa službu Blogger.

TRANSLATE

FOLLOW BY EMAIL

KONTAKT

fkovalcikova@gmail.com