Drugs drugs (day)

Jedna od slovenského interpreta: "Som na tebe závislí." Pýtam sa - kto nie je?! Každý ma niečo, čo potrebuje k životu a čo si jednoducho musí dopriať. Mojou drogou sú slané tyčinky a počas ťažkých rán (ako bolo aj toto dnešné) káva. Už len psychická pomoc teplej termosky v studenej ruke je na nezaplatenie. Po prebdenej noci ma čakalo ráno a keď mi budík zvonil 5:40, myslela som, že sa mi len sníva bad bad bad dream. NE-pravda, musela som vstávať. Ale žijem. Je večer a deň je úspešne za mnou. 

Moje dni sa začali deliť na klasické a nové. "Klasické" dni pozostávajú z programu  škola - domov - oddych - učiť sa - oddych/spať. "Nové" dni, ktoré sa mi veľmi páčia a ktoré sa snažím natrepať do svojho programu čo najviac znejú na túto nôtu: škola - fitko - oddych - učiť sa - oddych/spať. Vždy som sama zo sebou zmietala boj, nemám čas na nič, nič sa mi nechce alebo niečo podobné. Teraz jednoducho viem, že si ten čas nájsť viem na úkor iných vecí. Je mi fajn. Oficiálne môžem povedať, že to je týždeň čo som sa "donútila" cvičiť. Stroje, kardio stroje, hudba, voda, spotené tričko - obľúbila som si to. Začínam chápať ľudí, čo dvíhajú železo každý deň, ale nikdy nebudem jeden z nich. Aspoň sa im môžem teda priblížiť. Svoje ciele mám jasne stanovené, držte palce. 






Zajtra začínam pridávať k "novým" dňom aj "novo nové" dni, ktoré budú spočívať v premýšľaní a vytváraní choreografie, trávení času s jednou skvelou shopoholičkou a v konečnom dôsledku aj v objavení toho, či mi to ide na parkete len v puboch alebo sa dokážem aj niečo naučiť. 


4 coments:

  1. bitvy s časem svádím denně..
    super nové dny!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. super nové dni - cvičenie je na nezaplatenie!Dodá psychickú energiu aj keď fyzicky vyčerpá:)
    a kráááásna pesnička!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. máš dobře vypracovanou postavu ti reknu :D

    + Přidávám moji malou pozvánku na GA http://handbagforladies.blogspot.cz/2012/10/big-smile-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
  4. no moje dni su uplne tragicke. Vstat skola ----skolaaaaa -domov- ucit sa--spat..alebo spat-robota-ucit sa-spat..tato nova skola mi dava zabrat asi este ako nikdy a musim nadviazat na tvoju kavovu zavislost pridavam sa..Predstava 12 hodin v skole bez kavy je uplne nerealna :)
    Inak pozývam ťa na prvú giveaway na mojom blogu pri príležitosti tretieho výročia!
    http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2012/10/prva-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť

 

ARCHIVE

Používa službu Blogger.

TRANSLATE

FOLLOW BY EMAIL

KONTAKT

fkovalcikova@gmail.com