Giveaway

Konečne som ukončila svoju prvú giveaway na tomto blogu. Musím sa priznať, že mi bolo ľúto keď som všetko prepočítavala a kontrolovala, pretože vyhrať mohol len jeden človek. - Kiežby sa to dalo spraviť tak, aby vyhrali všetci. Možno nabudúce bude početnejšia giveaway :) Uvidíme. 

V každom prípade GRATULUJEM a hneď aj víťazku kontaktujem. 




7 coments:

  1. Dakujeeem :)) Som veľmi veľmi rada, že 1. giveaway, do ktorej som sa zapojila, sa mi takto podarila. Je to krásna výhra :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Gratuluju :) zrovna jsi měla štěstí v tvé první GA :) nice :D :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Gratulujem vitazke a Inak pozývam ťa na mojú prvú giveaway k trojročnému výročiu môjho blgu :)
    http://www.biancaprincipessa.blogspot.sk/2012/10/prva-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť

 

ARCHIVE

Používa službu Blogger.

TRANSLATE

FOLLOW BY EMAIL

KONTAKT

fkovalcikova@gmail.com