Say cheese, no whisky

Čo povedať, čo napísať. Niekedy som naozaj bez slov. 
Ak ti ľudia nedoprajú ani nos medzi očami, ako môžeš niekomu veriť a mať niekoho rád? Je to zvláštne. Občas máme radi ľudí, ktorí o tom ani nevedia. občas ľudí, ktorí si to ani nezaslúžia. Ľudské srdce je nevyspytateľné a naozaj sa mu nikdy nedá rozkázať. 

Priateľstvo je tak vzácne. Postupne prichádzam na to, že už ani to nie je trvanlivé. Nič nevydrží večne, nič nie je navždy. Je mi ľúto, že sa postoje i ľudia samotní menia a my nemáme šancu im ukázať náš pohľad na svet. Vraj to tak chodí. Niekto príde, niekto odíde. Niekedy je naozaj viac než ťažké pustiť niekoho preč. Nie je ľahké nechať ísť niekoho na kom Vám záleží, koho by ste chceli  mať pri sebe ešte dlhšiu dobu. Bohužiaľ tak to je, bolo a bude. Je také pekné ak spoznáte niekoho s kým si rozumiete, keď máte pocit, že poznáte druhú osobu niekoľko rokov nie niekoľko dní, keď viete, že je to osoba, ktorej môžete zveriť takmer všetky svoje tajomstvá a viete, že ostanú v bezpečí. Samota je najhoršia na svete, preto je krásne ak máte niekoho po svojom boku. Najviac čo Vám môže niekto dať je láska a priateľstvo. 


Fotky sú z jedného workshopu, ktorý som absolvovala ako "model" a popritom som sa čuduj sa svete aj niečo naučila o svetlách. Pri mojej "spotlight" doma to asi nevyužijem, ale nikdy neviete kedy sa Vám informácie, ktoré dostávate do uší zídu. Fotky nie sú vôbec upravované a prakticky sú to momentky a bckstage fotky. Fotky vytvoril Branislav Babjak za pomoci a v ateliéry Martina Krystyneka
Nemám rada preretušované fotky, preto som ani tieto nijako neupravovala aj keď tak pozerám, že by to bolo celkom potrebné. Fuck...










11 coments:

  1. tie čierne topánky, presne tie som chcela, ale ani za svet nemali 37! :(

    OdpovedaťOdstrániť
  2. podľa mňa ten retuš vôbec nieje potrebný :) ty si krásna stále :)
    flying-in-life.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Krásny článok, aj fotky a súhlasím s Lujzou, retuš nieje potrebný :))

    OdpovedaťOdstrániť
  4. text hore uplne vystihuje moju terajsiu naladu..
    inak fotky super samozrejmee :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. pekne napísané a pravda! na to, aby sme vedeli, kto je naozaj priateľ treba veľa času. niekedy je nám s niekým dobre, ale netrvá to dlho. to je ale náznak, že príde ešte niečo lepšie ;) treba si vážiť každého, no starostlivo vyberať koho vpustiť do srdiečka...

    OdpovedaťOdstrániť
  6. na niektorých fotografiách ako keby si to ani nebola ty! vau... a text som úplne precítil. je to presne tak..

    OdpovedaťOdstrániť
  7. krásne si to napísala...:)súhlasím s tebou...:)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Ahoj Bobinka :)
    Chceme Ti poďakovať za to, že nám spríjemňuješ utorky zaujímavými fotkami a článkami. Druhý rok sa na tom naozaj dobre bavíme :) :)Už teraz sa teškáme na ďalšie vyčarovanie úsmevu a svalovicu na našich bruškách :*
    Tvoje verné M.A.R.B.W.G.A.M <3

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahojte dievčence, už ste mi to písali na formspringu a tam som vám aj odpísala - skúste si to prečítať, ak to dokážete. Ale ešte raz, naozaj ma úprimne teší, že vám spríjemňujem dni, škoda, že len utorky.
      Pre budúcnosť mi radšej venujte súkromnú správu plnú irónie a neotravujte mojich čitateľov komentármi. :) Pekný deň

      Odstrániť

 

ARCHIVE

Používa službu Blogger.

TRANSLATE

FOLLOW BY EMAIL

KONTAKT

fkovalcikova@gmail.com