Sústredenie Miss Tatry

Mohla som sa dušovať, že takéto niečo písať nebudem. V hlave sa mi vynára len jedna veta: Nikdy nehovor nikdy. tak to je aj teraz. Po presviedčaní (aby som sa prihlásila) a po šťastí som sa dostala do finálovej dvanástky Miss Tatry. Predpokladám, že takmer nikto z Vás nepozná túto súťaž. Nedivím sa, pretože po veľmi dlhoročnej odmlke sa tento rok obnovila. 

Už teraz počujem ako si bude polovica ľudí hovoriť, čo to je vlastne za súťaž? Znehodnocovať, znevažovať a zlacňovať. Nie, rovno zabudnite. Nie je to síce najmediálnejšie rozšírené a ani to nie je tak pekne naplánované ako Miss Slovensko ("pekne" naplánované = dohodnuté). Ale Tatry sú len jedny tak prečo by nemali mať svoju krásku? 

Baby sú nádherné. Úprimne som ani v sne nemyslela, že budú tak krásne baby. Každá má svoje, každá má niečo výnimočné, jednoducho, páni budú mať náročné rozhodovanie. V každom prípade, boli sme na dvojdňovom sústredení, kde trval deň viac ako 24 hodín a všetkého bolo nad hlavu. V každom prípade bolo super a chcem sa vrátiť. Škoda škoda škoda škoda, že už viac nebude len rovno deň pred finále. 

Niekoľko fotiek, pozrite si viac na stránke fotografov. 
O priebehu Vás budem informovať.
Finále: 14. 12. 2012





Najprv nás nakŕmili tortičkami a koláčikmi a potom nás nahnali do fitka a do bazénu a welness.


Musím sa prizna, že do tejto miestnosti (fotenia) som sa utiekala keď sa dalo. Vždy som "utiekla" v správnu chvíľu si trošku oddýchnuť. Jeden pracant a jeden lenivec - zábava zaručená. - Pozdravujem 






 Omnoho viac fotiek si môžete pozrieť na stránkach: 


10 coments:

  1. Blahozelam, dufam ze vyhras, mas na to :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Wow aké ste krásne. Držím palce nech to tam vyhráš ! :)

    ..keď chceš zapoj sa u mňa do Giveaway ! :)

    jojaslife.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  3. nádherný fotky :)
    přidávám se k holkám, všechny ti držíme palce! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. jééé :) moc Ti držím pěsti, abys vyhrála, rozhodně na to máš ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Podľa mňa si tam najkrajšia. :) Mala by si to vyhrať. :)

    www.vida-cotia.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  6. držím palce :) a čiernobiele fotky nemajú chybu!

    OdpovedaťOdstrániť
  7. držím palce :) vídim, že je tam jedna babenka aj od nás. prvá fotka je uplne krásna :) ňuňu :3

    OdpovedaťOdstrániť
  8. tak se mi zdá, že jsi z těch všech stejně nejkrásnější a určitě bys to měla vyhrát! :)

    OdpovedaťOdstrániť

 

ARCHIVE

Používa službu Blogger.

TRANSLATE

FOLLOW BY EMAIL

KONTAKT

fkovalcikova@gmail.com