Halloween looks

Helovíííín, neoslavujem. Ale prečo nevyužíť, že sa môžem raz do roka zmeniť na ničo "undeath"? Prirodzený look, prirodzená farba, všetko tak ako by malo byť. Nikomu nevadí, že kušem ľudí, chodím s "krvou" na tvári, mám čierne šošovky či krvavé oči. Fajn pocit cítiť sa fajn. HAhaHAhaHA!

Mám pre Vás 2 helovínske luky! Jeden je v mojom podaní, uznajte samí, nie je vôbec ťažký a účel celkom plní pretože nevyzerám normálne (ale kedy som ja vyzerala). Druhý je od mojej make-up artistky pri Bambi. 
Janka zvolila pre tento rok podľa mňa najpopulárnejšiu skeleton masku, ja som ostala pri postaršej upírskej slečinke. Zuby nesmeli chýbať to je pravda, avšak na fotkách ich nevidieť. 

Fake blood mám na ruke ešte stále (teda už len farbu), dávajte si väčší pozor čo si na seba dávate, dobré je, že aspoň na ústach nič neostalo. Všetky halloweenske party počas halloweenu som premeškala nakoľo som radšej sedela v kine, ale dnes sa chystá ešte jedna, ktorú za žiadnu cenu nepremeškám a vy si už už už môžete pozrieť môj kostým. 

Janke Bambs - make up jej look svedčí najviac!!! Ku prepracovanej maske "zabila" korzet a vintage náhrdelník. Mám chuť ju kusnúť. She´s delicious, yummy. Všetci sa pokuskajte, znemrtvite a milujte sa, množte sa. Ham-ham

Aké masky ste zvolili???? Chystáte sa ešte niekam dohnať Hall.Party? 
Páči sa Vám niektorý z našich návrhov a našich masiek? 















11 coments:

  1. vyhrála sis dokonale:-)
    perfektní fotky,fakt bych se bála,někde tě potkat..

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Dnes takto idem na párty :D Poviem potom či sa ma niekto bál :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. super maskyy! ja idem za mačku =)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. super korzet!!! netlacil ta moc? mne sa strasne pacia korzety :)))

    AndreaZ

    OdpovedaťOdstrániť
  5. jezis nespul uz tak tie pery...je to strasne

    OdpovedaťOdstrániť

 

ARCHIVE

Používa službu Blogger.

TRANSLATE

FOLLOW BY EMAIL

KONTAKT

fkovalcikova@gmail.com