LB = Ladybox

A tak aj ku mne preišla krásna krabička. :) 

Mala som z nej obrovskú radosť a bolo mi naozaj veľmi ľúto, keď som otvárala produkty a vlastne celú box. Všetko bolo tak krásne zabalené! Tešila som sa z každej veci ako malé dieťa.







Potreba tejto taštičky a moja nevýslovná radosť nad ňou sa nedá ani opísať. Večne si kozmetiku nosím po menších taštičkách a nikde sa mi nič nezmestí vo väčšom objeme. (Na cestovanie dlhšieho charakteru používam cestovný kufrík, ale ani ten nie je bezodný), preto túto taštičku milujem a poctivo využívam aj keď ešte len niekoľko dní. 

Kozmetická taštička Fleur de Santé

Jemný náznak kriku a potešenia zároveň vo mne spôsobila značka Yves Rocher. 
Túto značku konečne dostať aj na Slovensku častejšie (ale nie je až tak rozšírená). Stretla som sa s ňou pred  rokmi rokmi rokmi v Prahe, kde ma očaril už len samotný obchod (a to som bola tak malá, že som ešte nevedela poriadne, načo je telové mlieko). 

V ladybox-e na mňa čakala maskara a telové mliečko. 

Maskara je hnedá a teda žiaden efekt 6km rias nevytvorí. Práve o to je skvelá, pretože mojim očiam dodá presne efekt "Ja nie som nalíčená" a zároveň nevyzerám ako keby som sa práve zobudila.

Hnedá maskara Yves Rocher


Telové mliečko s príjemnou vôňou. Rýchlo sa vstrebáva a krásne hydratuje. Trošku ťažšie sa rozotiera, ale v dni, keď si robím "chvíľky pre seba" je to ideálne, pretože si aspoň pokožku premasírujem a mlieko splní účel.

Telové mlieko Yves Rocher Fruit de Noel


Bála som sa masla. Vyvoláva vo mne pocit hladu (maslo je maslo jednoducho), ale po keď som použila telové maslo niekoľkokrát, pochopila som, že sa nemám čoho obávať.

Konkrétne toto maslo u mňa vyhralo na plnej čiare. Nádherne vonia, perfektne sa rozotiera a balenie na cestovanie budem nosiť stále pri sebe. Vždy som mala problém (teda aj mám), že pri cestovaní som zo sebou musela vláčiť väčšie telové mlieka, čo bolo dosť nepraktické. Problém zažehnaný! Amen

Telové maslo NIP + FAB Mango Smoothie


Krásne krásne krásne balenie lícenky sa objavilo v tejto "box", z ktorého som sa úprimne potešila.
Lícenka Fleur de Santé, odtieň Soft Peach je veľmi prirodzenej farby a dotvára jemný look. (fotka vyššie). Síce používam svoj štetec na nanášanie, ale obal a zrkadielko u mňa vyhralo. 


Ďalej v ladyboxe:

Reniu butter - malé balenie presne do kabelky
Pure Fiji šampón - o5 cestovné balenie, šampón z kokosového mlieka
Macaccino - kakaový energetický nápoj. 



1 coments:

  1. Ahoj Bobi :) Na tej fotke si strašne krásna :) Ako to funguje s tým balíčkom ? :) Vidím to všade, aj mňa to láka :P :)

    OdpovedaťOdstrániť

 

ARCHIVE

Používa službu Blogger.

TRANSLATE

FOLLOW BY EMAIL

KONTAKT

fkovalcikova@gmail.com