Short post

V krátkosti, nemám čas. Práve sa na mňa z webky pozerá jeden rušivý moment takže musím byť krátka stručná a jasná. Všetko je teraz náročné rýchle a prekvapivé. Mám za sebou neuveriteľnú krásnu a neopakovateľnú stužkovú. Hrdo sa pýšim zelenou stužkou s vyšitými "Frederika 4. D", takže je to oficiálne, som maturantka. Ať hra započne vážení. 

Prakticky po troch týždňoch sme sa konečne objavili v škole a cítim sa ako v inej krajine. - Stále tvrdím, že som z Narnie! Je to náročné znova sa zabehnúť do všetkého a žiť a zvládať. Bože keď z raja ide človek do pekla... Toto je život? V každom prípade treba prijať všetky veci tak ako sú a žiť si pekne krásne. 

Dnes mi konečne došli "šatičky" pre môj Iphonik (asi moja jediná láska pretože na nikoho iného nie je spoľah), ale aj tak najviac milujem zlatý kryt H&M, ale začína sa ničiť tak ho musím šetriť. :) V každom prípade som neskončila s ich nakupovaním. Máte nejakú super stránku na "šatičky". 





Pesnička týždňa, neuveriteľná je... zimomriavky




3 coments:

  1. mňa stužková ešte len čaká zajtra :)

    pozývam ťa na môj blog:
    styllin.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Kryty sú krásne! Z akej stránky ich máš ? :)

    OdpovedaťOdstrániť

 

ARCHIVE

Používa službu Blogger.

TRANSLATE

FOLLOW BY EMAIL

KONTAKT

fkovalcikova@gmail.com