Full time

Veľa, veľa, veľa. Všetkého je veľa. S ľútosťou musím konštatovať, že si len ťažko momentálne dokážem zadeliť čas tak, aby mi vyšiel tak ako by som chcela. Bohužiaľ nestíham ani blog. Kde sú dni keď som sa vyhýbala sociálnemu životu, nevedela kde je sever a pokojne si žila život v bublinke. Časy sa menia. 

Už o chvíľu to skončí. Istá čas povinností (tréning a sebakarhanie, nespokojnosť, nervozita a otrávenosť) 14. decembra opadnú a konečne mi bude aj o čosi lepšie. Budem mať viac času. Ak ma nezruinuje škola. Toľkokrát som mala sto chutí napísať konečne nejaký zmysluplný príspevok, vyliať si srdce a povedať Vám ako je svet skazený, keď som si uvedomila, že to všetci viete. Keďže som neobjavila teplú vodu, zdržiavam sa svojich morálnych kázaní a poviem Vám len toľko, že ma naozaj nebaví keď mi ráno vždy odmrzne zadok. Nedám dopustiť na svoje "huge" čižmy a ešte stále sa úprimne teším z môjho veľmi módneho doplnku na kabáte - zelená stužka. Každý teraz vie, že som maturantka menom Frederika, ktorá chodí do IV. D. Uvažujem, že ju dám čoskoro dole, pretože sa bojím, že ju nedopatrením stratím. 

Pomaly, ale isto začínam nosiť slnečné okuliare a pomaly, ale isto sa na mňa ľudia začínajú pozerať ako na retarda. Všetkých pozdravujem. Nenosím ich z dlhej chvíle, ale kvôli očiam. Cez prechodné obdobia a hlavne v zime mám problém slzavých očí. Kým sa niekde presuniem, tak prídem zaplakaná alebo s rozmazanými očami. Takto mám oči pekne chránené a cítim sa izolovaná. Je mi proste fajn! :)






Kiežby to šlo všetko hladko a všetko by sa darilo. Opäť môj silný výber pesničky. 





7 coments:

  1. krásne fotky, ty si všade taknádherná:) /kukni ku mne/:)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. nádherný song :))

    môj blog:
    styllin.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  3. pozývam ťa na svoju prvú Giveaway, ktorá prebieha tu:
    http://spwfashion.blogspot.sk/2012/12/giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť

 

ARCHIVE

Používa službu Blogger.

TRANSLATE

FOLLOW BY EMAIL

KONTAKT

fkovalcikova@gmail.com