Have friend no love

Kde ste kto. Akože outfit post na svete. Zle, zle, zle viac ako zle. Ale ten deň bol skvelý!!!! Naozaj sa cítim tak "panensky" pretože neviem čo mám napísať. Väčšina vecí bola min. o číslo väčšia, nech. 

No čo sa v zime nosí? Kabátik, rukavice, čižmy a zvyšok ako oblečenie na bežky. Veľký sveter a tenké nohavice. Chvost plus kabelka. Opisovať viac netreba. Chvost plní viac duchovnú funkciu ako estetickú, ale nos je tiež moja povinná výbava napriek tomu, že by som ho rada odložila ako Lord Voldemord. 

Fotka patrí na blog ak máte v pozadí žlté auto bijúce do oči. Áno sme v Amerike a je to huge taxi. 3 minútový smiech a 2 minútový strach kvôli tomu, že sa prilepím o zábradlie je úplne na mieste. (Celkom ma vyčerpáva opisovanie tohto outfitu, nemyslíte?!)

Tak ako sa patrí s kamarátkou, ohovárať chlapov - všetka česť, rozvíjať zaujímavé debaty je správne. Ešte správnejšie je ak prídete na to, že ste polofeministka, ktorá zúfalo potrebuje milovanú osobu ale odmieta kreténov. Ach zostarneme samé s mačkami. Som za emancipáciu všetkých tvorov na tejto matičke zemičke. A teraz normálnejšie. Resp. preklad. Boli sme s Ivkou na nákupoch, cvičiť, vyrozprávať sa ako u psychiatra a po spotenom cvičení (asexuál) sme zašli na kvalitne (ne)odtučnenú kávu. Coffeshop, zlatý coffeshop. 










Ak raz natočím video kde budem rozprávať, nacvičím si takúto artikuláciu. Artisti - takto sa to prežíva!



5 coments:

  1. vďaka tebe som zistila, že som polofeministka. ale bohužiaľ mám strach, že nakoniec mi fakt zostanú len tie mačky.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Nádherná si na fotkách, sluší ti to. (; Popis dokonalý!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. super outfit! :)
    pesničku zbožňujem ♥

    OdpovedaťOdstrániť

 

ARCHIVE

Používa službu Blogger.

TRANSLATE

FOLLOW BY EMAIL

KONTAKT

fkovalcikova@gmail.com