Have peace and be fat

Štedrý deň - done
1. sviatok vianočný - done
2. sviatok vianočný prakticky vymyslený mám, takže - done. 

Niekoľkokrát sa ešte vyspím a je to tu. Znova chaos v uliciach, veľa hudby a úsmev na tvári. Silvester dojde. Ak by som mala spomínať na minuloročného, čo by som bola nerada, ale aj tak predsa, tak by som to zhodnotila, že celý rok bol asi taký ako to, čo som robila presne v polnoc. - Na plač. So slzami v očiach (nie od šťastia) som privítala rok 2012 a pevne verím, že sa s týmto rokom budem lúčiť so slzami v očiach od šťastia. Prakticky na tomto prelome nie je nič zvláštne. Zem sa stále točí (aj napriek výhražným listom zo záhrobia Májov), problémy, starosti, radosti nezmizli a my pokračujeme. 

Prelom rokov však dáva ľuďom možnosť pre nový začiatok. Nový štart. Nová nádej. Je významný pre milióny ľudí na tomto svete, či už preto, že si dajú predsavzatie typu: dokončím školu, naozaj schudnem, nájdem pravú lásku, načerpám novej sily a všetkému zlému sa postavím. Držte sa. Splnte si to. 

Ja si predstavuje Nový rok ako pomyslený môj krok do niečoho nového. Do nových 365 dní, plných bojov s mojím zlovestným "ja" a samotným bytím a žitím. Vždy ten krok spravím a ani si to neuvedomujem. Zatajím dych, usmejem sa a krok. Sama neviem odkiaľ sa vo mne berie toľko optimizmu, keďže som večný pesimista a hundroš, ale cítim sa fajn. O niekoľko dní sa nebudem tak usmievať ako teraz pretože to, čo som večne odkladala sa stane skutočnosťou a ja budem musieť konať a makať. Za najväčšie rozhodnutie, ktoré budem musieť spraviť je výber vysokej školy. V tomto smere cítim bezmocnosť a slabé svetielko na konci tunela v podobe voľného miesta pri kase v Tescu. Sebavedomie stúpa! 

Moje najbližšie dni budú vyzerať nasledovne: 
Ležať, ležať, leňošiť. A. k. a. naberať silu a oddychovať. Veľa jesť, spať, pozerať filmy, seriály, čítať knihu, hrať Pou a mať 24-hodinové pyžamkové párty. 
Ležať, ležať, ležať. A. k. a. skočiť na kávu, poobzerať obchody, spraviť si výlet, obžierať sa nechutne a odsúvať povinnosti na iný deň. 
Ležať, ležať, ležať. A. k. a. ruka hore, veľa smiechu, bolehlav, smútok v duši za starými vecami, radosť v duši pre nové veci. Neviem či som spomínala obžerstvo, ak nie tak obžerstvo a ležanie. 

Čo s načatým dňom? Ležať, ležať, ležať. Odfotiť sa s mojím novým milášikom "Fame" pre slečnu GaGa, ktorá chce od všetkých, ktorý dostali toto krásne voňavučké "vajíčko" pod stromček fotku, tešiť sa s trička z Darth Vader-om a sem tam si ponadávať, popritom ako budem jesť,  na školu. Stupeň nadšenia na dnešný deň: 5 a stupeň lenivosti: 9,99. Hodnotím to fantasticky a už aj sa uberám do postele. 









8 coments:

  1. sme na tom veľmi podobne čo sa týka leňošenia :D a som závislá na Pou, môj miláčik to je :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. pristane ti to a ja tieto dni nerobím nič :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. s tou kasou v tescu si ma pobavila :D neboj nedopadneš tak, isto zmaturuješ (je to len formalita, aj keď si pamätám ako som stresovala ja :) ) a nájdeš si dobrú vysokú. :) Aj ja len teraz leňoším a čakám na večernú party, aj keď sa mi moc nechce... asi som už fakt stará :).

    Pekné sviatky :)

    www.spwfashion.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  4. držím palce so školou :)) tiež riešim tú istú otázku :D

    môj blog:
    styllin.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ty jsi tak děsně zajímavá slečna:)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. sprav članok čo si dostala na vianoce:)

    OdpovedaťOdstrániť

 

ARCHIVE

Používa službu Blogger.

TRANSLATE

FOLLOW BY EMAIL

KONTAKT

fkovalcikova@gmail.com