With pretties girl

Aj takto si predstavujeme obyčajnú návštevu s niekoľkými snapmi u Martina. Nakoniec z toho vznikli nádherné fotky plné plné plné plné emócii. (Dajme tomu, že emócii) :) Škoda len, že nie sú všetky ešte poupravované, ale sú nádherné tak či tak. Čo poviete? 

Priznávam, ťažko sa mi "vyzliekalo" a ťažko som sa mohla nejako tváriť, keď som mala vedľa seba toto krásne žieňa. Doslova Karolínu zbožňujem. Má nádhernú postavu a prekrásnu tvár. :) Keď mi niekto povie slovo modelka, predstavím si ju (či niekoho podobného) a je to jasné. Jednoducho nádhera. 

Dobre dobre, toľko stačí :) Nechajte sa unášať krásou a klikajte na zvyšok fotiek u Martina Krystyneka.







Tomuto sa hovorí dokonalý backstage! 


11 coments:

  1. úžasné fotky :) pozdravujem fotografa :D

    môj blog:
    styllin.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  2. krásne ste obe :)))

    OdpovedaťOdstrániť
  3. máš krásnou postavu! jedonuše na ty fotky musím říct jen-wow.. a ta poslední s backstage je naprosto úžasná!!

    OdpovedaťOdstrániť
  4. nádherné fotky aj tu aj na stránke na FB:)strašne sa niečím podobáte a ste krásne!:)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Bomba fotky aji blog :)))
    http://eliska-dvorakova.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  6. http://petalka.blogspot.sk/2012/12/vianocny-balicek.html

    moja prva give away ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. máš úžasnú postavu ! :) krásne fotky pozývam ťa na moju giveaway : http://peacock-wings.blogspot.sk/2012/12/earrings-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť

 

ARCHIVE

Používa službu Blogger.

TRANSLATE

FOLLOW BY EMAIL

KONTAKT

fkovalcikova@gmail.com