F*cking man, where are u?

Človek mieni, život mení. Takže pripravovať si nejaké presné plány do budúcna je prakticky zbytočné. Rovno mi dajte devinu ku hlave. (pozn. devina = streľná zbraň zabijackého charakteru) Niektoré veci v živote jednoducho neplánujeme, niektoré plánujeme a nič. Pestrý a nevyspytateľný život, hlavne jedzte zeleninu. 

Dni keď nespoznávame ani samých seba sú najlepšie. Vtedy je dobré mať po ruke jednu vec, fotoaparát. Aparátisko, ktorý zachytí stavy, ktoré vyvádza vaše druhé ja. Verte mi, hovorím z vlastnej skúsenosti. Ani po tisícikrát (preháňam, nedokázala by som sa na seba pozerať tisíckrát na tej istej fotke, čím viac ju vidím, tým viac vidím svojich chýb), kedy som si sériu z týchto fotiek prezrela sa na niektorých "nespoznávam". Je to naozaj zábavné pozerať, že som bola schopná toho a toho. 

Čo mi to dalo? V skratke: sveter milujem, drogy neberiem (ani vtedy ani teraz), nohavice si oblečiem, nebudem sa prejedať a začnem sa česať aby som nevyzerala tak biedne. Prakticky mi to dalo viac ako 3,5 roka v pekle (a.k.a. škola). 

Vtedy hrubý veľký sveter, dnes mám chuť na baletnú sukničku a obtiahnutý trikot. Rozmanitosť sveta, ďakujem ti. Jednoducho už nemám čas na nič. Poriadne ani na spánok a to v svojej podstate ani nestíham to čo by som chcela. Životospráva v koncoch, trošku viac pohybu v nedohľadne. Vyššia moc, dožič, aby môj deň mal viac ako 24 hodín, aby som dokázala existovať na tomto svete a aby som našla svojho Chucka Bassa. Nie nechcem nikoho iného. 





Dnes začíname rozbiehať blog (ja osobne ho volám Mblog) aj na stránke www.martinkrystynek.com, kde budem písať ja svoje zmysluplné vety. Sama stále nechápem, ako je možné, že mi dovolili uverejňovať moje výplody aj na serióznejšej stránke ako je môj (druhotriedny, čo ma naozaj mrzí) blog. Ale teším sa, prečo aj nie. Tí, ktorým sa páči môj bezduchý spôsob vyjadrovania nech tam určite zaskočia, bude mi potešením. Pokojne to berte ako hnusnú propagandu mojich slov. Hold, niekde človek začať musí. 

Asi Vás milujem a ďakujem za všetky pozitívne ohlasy i pomoc (IT friends) pri novom vzhľade môjho blogu. 







Určite ma informujete či by nechceli zn. Calvin Klein alebo H&M, aby som pre nich vymyslela a nafotila nejakú super zdrogovanú propagandu. Mám záujem.



5 coments:

  1. Nový vzhľad je skvelý! Držím palce!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. super fotky!
    aj design blogu je dobrý :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. super fotky a sme dve čo čakajú na Chucka Bassa!

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ahoj na Formspringu som ti písala , že by som si chcela založiť blog , povedala si mi ak si ho založím mám ti napísať . Tak ti teda píšem že som sa rozhodla s ho založiť :) + Bola by som rada ak by si skočila pozrieť http://deniidee.blogspot.sk/ Vďaka :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. tie prvé 3 fotky sú úplne bomba !!!

    OdpovedaťOdstrániť

 

ARCHIVE

Používa službu Blogger.

TRANSLATE

FOLLOW BY EMAIL

KONTAKT

fkovalcikova@gmail.com