"Jste to co jíte"

Živo si pamätám, ako som po nociach pozerala tento program a hovorila si, že ja by som si nedovolila nikdy, aby som takto skončila. V zápätí som si uvedomila, že som práve dojedla chipsy, hranolky, či niečo nechutne sladké (salko, piknik, čokoláda). Ďakujem matke prírode a svojej krásnej mamine, že mám len veľký zadok a nerastiem až do takých obrovských rozmerov.

Jedlo, jedlo, jedlo, jedlo a ešte raz, aby Vám nebolo málo jedlo. Priznávam, zaháňam ním ťažké dni, depresie či nudné chvíľky. Ten pocit, keď Vám je úplne zle a vy si užívate každé sústo, ktoré vložíte do úst a máte pocit, že ste vybojovali práve svetový mier. Jednoducho ja a jedlo - pravá láska.

Dnes som dostala jasné inštrukcie. Príď sa najesť a niečo skús napísať. S radosťou dámy a páni pretože v tejto reštaurácii viem, že sa mám na čo tešiť! Priznávam, asi som nikdy nejedla krajšie upravené jedlá a pritom tak chutné. "Oči by jedli." Vždy sa moje oči v Penzióne Fortuna najedia. Aj keď vždy odchádzam s tým, že sa kotúľam a nekráčam, stojí to za to. Mňam mňam mňam.

Spojiť príjemné s užitočným. Človek sa cíti tak dobre. Niekoľko fotiek, niekoľko slov (ktoré píšem dobrovoľne a dokonca na dvoch blogoch) a fonorár v tej najkrajšej forme. Neuveriteľné jedlo. Už len jedna jediná veta a môžu Vám tiecť sliny: "Nebíčko v ústach."

Dokonca mám pre Vás pripravený aj outfit post, ale ten neskôr ;)








Práve som dojedla. Tri slovíčka. Ó môj bože!!! To bolo priam neskutočné . Ryba na masle na nej cornfleks-y s jemne pikantnou čiernou šošovicou? Prosím? Kde sme! Veľká škoda, že naozaj necítite to čo som cítila ja a nemáte v ústach tú chuť, čo som mala ja.

A ten dezer?! Sladko mi je ešte teraz. Vanilková zmrzlina obalená v pistáciách s horúcim karamelom a domáca neskutočná jablková štrúdla. Žijem v raji!



Tak a tomuto sa hovorí pracovné nasadenie. Mobilná pracovné pomôcky - Haleluja!


Pokojne si môžete pozrieť fotky jedál (aby ste verili, že naozaj netáram) na stránke Penziónu FORTUNA

Queen Frederica! 





6 coments:

  1. krásné fotky, vypadá to fantasticky)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Bobina, tie fotky pri tej lampe majú neskutočnú atmosféru!si nádherná :))

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Zas raz pekný deň za nami nie ??? výborné jedlo, skvelá nálada ... nenormálny jazz ... a spoločnosť tiež nebola na zahodenie. či ?

    OdpovedaťOdstrániť
  4. jeeej paráda :) akurát začínam byť hladná :D

    môj blog:
    styllin.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť

 

ARCHIVE

Používa službu Blogger.

TRANSLATE

FOLLOW BY EMAIL

KONTAKT

fkovalcikova@gmail.com