Mblog post

Len tak v rýchlosti Vás chcem pozdraviť z môjho "smrteľného" lôžka, z ktorého sa už niekoľko dní nedokážem postaviť. Choroba ma zmohla v tom najnevhodnejšom čase a tak veľmi, že s ňou nedokážem bojovať takže len ticho prečkávam kedy prejde. Najzábavnejšie momenty sú naozaj asi vtedy, keď sa náhodou ocitnem na zemy na chodbe a už padám na zem. Nie, v tej chvíli mi nie je do smiechu, ale s odstupom času keď si spomeniem ako som za 2 noci 3krát odpadla sa už len usmievam a naozaj z postele už v noci nevstávam. Pevne verím, že už je všetko na lepšej ceste a napriek školskému masakru, ktorý v týchto dňoch zažívame, keď sa dám do poriadku povenujem sa aj Vám. Nezabúdam na blog, len mi to teraz okolnosti nedovoľujú. 

Zatiaľ si pokojne prezrite môj POST na tomto "Mblogu" a povedzte si svoj názor. Mňa týchto pár viet trošku vyčerpalo a keďže vidím všetky písmenká minimálne päťkrát, je čas aby som si znova išla ľahnúť. Držte sa a majte sa lepšie ako ja. 


6 coments:

  1. Prajem ti skoré uzdravenie. Veľmi dúfam, že ti bude čoskoro lepšie :/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. presne poznam tieto stavy, len sa zahrabat do pod perinu a prespat aspon tri dni:// (s prestavkami na caj o 5tej :Da 500 600 tabletiek fuuuj)
    nie je co zavidiet..:/
    tak teda aspon prajem skore uzdravenie :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tak to nezní ani trochu dobře.. Doufám, že Ti bude už jen lépe a lépe :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Skoré uzdravnenie prajeme:)
    Pozrite si náš nový blog:
    http://dklsk.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. tak tá fotka je úžasná sánka dolu *-*

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ahoj, chcela by som sa ťa opýtať či si už s Borisom a Jankou skončila, pretože už ste dlho nič nenafotili..

    OdpovedaťOdstrániť

 

ARCHIVE

Používa službu Blogger.

TRANSLATE

FOLLOW BY EMAIL

KONTAKT

fkovalcikova@gmail.com