Im monster, Im killer

Stres... Vplýva na každého ináč. A čo ja? Začína sa mi rozdvojovať osobnosť, pociťujem ustavičný pocit hladu (respektíve pocit, že sa rada prežieram), pociťujem ustavičný pocit nehasnúceho smädu (nemám žiadnu opicu), pociťujem ustavičnú únavu a pocit, že nič nezvládam. 

Moje články sú väčšinou o tom, ako mi je zle, ako mi je zle, ako mi je zle a ešte o tom ako mi je zle. Občas sú aj o tom ako mi je zle a sem tam o tom, že nič nestíham, som paranoidná a smútná. Všetky pocity sú fajn, len to moje podanie je trošku nezvyčajné. Nie, nechcem si len sťažovať. Prakticky sa Vám žalujem  a snažím sa sama zo sebou diskutovať na tému život. Prakticky všetky moje príspevky sú jeden veľký diskusný príspevok, kde vy, poslucháči/počúvači/čitári počúvate/sledujete/čítate čo píšem/hovorím a sem tam sa občas niekto zapojí s povzbudivou vetou. Niekedy naozaj nerozumiem, ako je možné, že ma dokážete chápať. Rozumiete mi. Vytvára sa vo mne malý a nepatrný pocit šťastia (myslím, že sa to takto volá) z toho, že nie som naozaj jediná. 

Nie som fashion bloggerka, nie som fotografický boh, ale som človek. Dúfam, že som človek. Som človek? 4 kusy končatín to hádam dokazujú, polobijúce srdce a mozog tiež... Som jednoducho to, čo som. Na moje články sa prakticky nedá ani pozerať ani ich poriadne čítať. Sama viem, aká je to otrava čítať niečo čo sa Vám nechce. Áno, áno, áno. Chcela by som sa Vám poďakovať. Tej hŕstke ľudí, čo si to prečítajú a na dve sekundy sa v nich objaví pocit pochopenia. Už len pre jedného z Vás sa to oplatí písať. Ďakujem. Neviem, či som sa niekedy naozaj poďakovala. Ak nie, prepáčte. Robím to teraz. Práve v tejto chvíli Vám chcem povedať, že ste dôležití. Poteší ma každý Váš komentár (aj anonymné negativistické písmená), všetky čísla na Google analytics, ktoré sledujem a taktiež aj reálne ohlasy, pri stretnutiach s Vami. 

Ešte stále je tu ten čas, žiaden čas Vianoc, ale čas kedy sa cítim ako blázon. Teším sa na každú voľnú chvíľu, ktorú si spravím či už očakávane alebo len tak náhodne. Pocit, kedy sa konečne nadýchnem. Šialenstvo sa u mňa dostaví hneď keď si uvedomím ako žijem. Pohodlne a pritom vystresovane a chaoticky. (Viď pohybujúcu sa foto.) Môj oddych spočíva v nastavení budíku o 15 minút neskôr. Po 15 minútovom "have a nap" vstanem a fungujem. Znova sa učím, znova si čítam, znova len tak ležím a vyskytujem sa na tomto svete. Slečinky a slečinkovia, pozdravujem Vás a závidím Vám každú chvíľu strávenú v dobrom obchode v dobrej kaviarni či pri dobrom filme. Neodopieram si všetko ako (smädný) mních, len som nútená to redukovať. Takže užívajte a majte sa krásne. Ja už len čakám kedy zahučím a bude pokoj. 








13 coments:

  1. Si taký náš zaujímavý človiečik a my ťa radi čítame :)
    a ja osobne sa s tebou niekedy dosť stotožňujem, takže o to radšej mám tvoje články :) you're amazing :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Anonym chce viac gifiek :D :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. give me five, sis :) určite nie si jediná ktorá sa tak cíti ... či už non-stop, často alebo len výnimočne ... :))

    OdpovedaťOdstrániť
  4. ja mam tak rada tieto tvoje články o "ničom" :)všetko vieš tak super popísať ;)...no aa mega fotky ako vždy! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Mám rada tvoje články aj keď sú v poslednej dobe negatívne, ale každý človek má občas takú "čiernu dieru" v živote kedy nevidí v ničom zmysel a všetko sa mu zdá čierne... ale to prejde neboj ;)

    Some people want...fashion!

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Robíš si srandu?:) Aj keď sú tvoje pesimistické články naoko "o ničom", sú dobré a vtipne napísané a myslím,že viacerých zaujímajú,pretože v nich ukazuješ svoje pocity, to, ako sa práve máš. Veľmi rada navštevujem tvoj blog :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. úžasný text, pri tvojích článkoch alebo "výlevoch" začínam rozmýšlať, že sme skoro podobne no ty to napíšeš ja to mám vo vnútry. Teším sa na ďalší text ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. chceš pravdu? si to najužasnejšie dievča aké som kedy videla. To čo zažívaš ,zažívam aj ja... chcem len povedať že si božská bez ohľadu na to že ti daký sfajčený magor napíše že si trápna alebo niečo podobne! všetci ťa radi čítame lebo každý s nás niečo podobné zažíva :))

    OdpovedaťOdstrániť
  9. http://eeverywomen.blogspot.sk/ navstiv moj blog :)

    OdpovedaťOdstrániť

 

ARCHIVE

Používa službu Blogger.

TRANSLATE

FOLLOW BY EMAIL

KONTAKT

fkovalcikova@gmail.com