Just go...

Nechcem od Vás nič, len jedno. Povedzte mi, že nie som sama. Napíšte mi, že aj vy máte občas dni, kedy sa zamýšľate nad tým, či nie ste zrelí na psychiatriu. Dnes mám takýto deň.

Prechádzky. V presne stanovený čas vyjsť a urobiť niekoľko krokov. Raz, dva, tri. Pánom a paniam v zrelom veku (seniorom) sa to dokonca odporúča. Niekoľkokrát týždenne treba geriatriu vyvetrať. Pardón, chovám sa neúctivo. Od nás, mladých, sa očakáva, že sa pravidelne hýbeme. Hore, dole, hore, dole.

Aj Vám sa stáva, že počas chôdze si prehrávate v hlave scény a rozhovory zo života, ktoré sa Vám v blízkej minulosti stali? Mne sa to stáva celkom často, pretože často kráčam sama. Nezvyknem sa ako blázon prechádzať tu a tam, väčšinou sa len presúvam z bodu A do bodu B. Ale ak sa už pohrúžim do týchto myšlienok tak sa mi stane, že sa niekedy pozabudnem. Jednoducho som na ulici a usmejem sa, začnem sa smiať či dokonca niečo do éteru zašepkám. Okoloidúce kusy (znova som neúctivá k bytostiam, ospravedlňujem sa) len pozrú, zhodnotia, že nie som kompletná a pokračujú ďalej. To má však dopad na moje správanie. Presne opačný ako by mal byť. Za normálnych okolností, by som sa prestala smiať a kráčala spokojne ďalej s davom. Väčšinou však okolnosti v mojej hlave nie sú normálne a ja sa začnem smiať ešte viac, nie naschvál, ale s ozajstnou chuťou a potom si zakrývam ústa a otáčam hlavu na všetky svetové strany, aby si to ľudia nevšimli.

Neviem ako u Vás, ale tu je to biedne. Mala by som sa opraviť, nie biedne, skôr biele. Sneh, sneží, snehuliak, snehové vločky. Bože, je toho tak veľa. Človeku sa už nechce ani vychádzať z domu. Dobre, nehádžem nás do jedného vreca, pretože som videla chlapčeka (little guy, 3-4 years), ako sa snažil prekopať žltou plastikovou lopatkou ku jadru zeme cez bielu hmotu naokolo. Tešil sa, bol to najrozkošnejší človiečik v tom danom momente, pretože nehundral tak ako my, postarší, na zimu, na to, že sa šmýka, nič nie je odhrnuté a na to, že sneží za kabát. Jednoducho sa tešil.

Pri tejto "prechádzke" som si uvedomila, koľko veľa nás dokážu malé deti naučiť. Ich bezprostrednosť a nevinnosti nemá hraníc. Nás, postrarších, by mali učiť, ako sa tešiť zo života, ako si užívať aj tú vločku, ktorá Vám zamočí čižmy či ako si vziať niečo pozitívne z ranného i večerného oškrabávania skla na aute.

Učím sa. Učím sa od malých stvorení a teším sa, že ležím v posteli pod perinou a pozerám ako je vonku všetko "zabielené". Ja, ticho, ja, hudba, ja, kniha, ja, film, ja, 14 kíl učenia, ja, učenie, ja, jedlo, ja, spánok. Tešme sa z maličkostí, pretože maličkosť ku maličkosti a je z toho veľká vec!





Tak som sa poriadne vytešila aj z tohto tiramisu. Najelpšie domáce tiramisu aké som kedy jedla. Síce som v ten deň nedostala ja "narodeninové" tiramisu, ale aj tak chutilo vynikajúco. Ja, jedlo - teším sa, užívam si. A čo vy a ....



8 coments:

  1. potrebuješ dozrieť..

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Samozrejme, že potrebujem. Som ešte mladá.

      Najviac sa mi páčia vyjadrenia anonymov.

      Odstrániť
  2. krásny je ten šálik / šatka či čo to je :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Mne sa tvoje články páčia. Vždy si ich rada prečítam :) Tiež sa mi stáva, že keď idem niekam sama, tak sa zamýšlam nad rôznymi vecami dokonca sem tam sa zamýšlam nahlas a potom to vyzerá ako keby som sa rozpávala sama so sebou :D Na fotke ti to veľmi pristane a strašne sa mi páči obal na tvoj mobil :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Myslím že sa to stáva úplne každému jednému a že určite nie si sama,, a pekné fotky :-))

    OdpovedaťOdstrániť
  5. pozývam na svoju giveaway---> http://myfashion-and-me.blogspot.sk/2013/02/spikes-bracelet-giveaway.html :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Krásné fotky!:) hrozně se mi líbí ten kytičkový obal na mobil:)
    www.andreykab.blogspot.cz
    jsem tvuj nový čtenář:),tak doufám že i ty budeš někdy muj:)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. nebudem ti komentovat fotky,mne sa paci ako a o com pises. uz dlhie sledujem tvoj blog :) tesim sa na nove clanky! :)

    OdpovedaťOdstrániť

 

ARCHIVE

Používa službu Blogger.

TRANSLATE

FOLLOW BY EMAIL

KONTAKT

fkovalcikova@gmail.com