Kisses 4 everyone!

Už niekoľko dní rozmýšľam nad tým, že potrebujem dať na papier svoje ironické poznámky k tomuto svetu i svoje nechutné myšlienky. Dokonca som rozmýšľala, že spísať ich do zbierky (Zákonov SR) a.k.a. súkromnej knihy by nebolo vôbec zlé. Naozaj rad, ak raz budem veľká (nie tučná, ale veľká!), zverejním svoj dennik v neurčitých situáciách. Vynechám svoje srdcové výlevy o konkrétnych ľuďoch a moje súkromné myšlienky opustia súkromný svet. To by bolo "čítaníčko". 

Viem, že nič neviem. A tak isto viem, že by sa nejeden z Vás našiel v mojich myšlienkach a niekedy by mi vynadal, inokedy len mlčky pri obracaní strán prikyvoval. Dokonca môj nútený pokus napísať rozprávanie s romantickým podtextom (škola) vyšiel natoľko, že sa dožaduje svojho pokračovania. Začnem kráčať v šľapajách Rosamunde Piltcher? o.O

Keď už sme pri tej romantike.... Všetci vieme čo je dnes za deň. Celý svet je srdiečkový a ružovučký. Ktovie prečo... Hey dude, I know everything. Valentine. Sviatok všetkých zamilovaných. 

Jemne by som poupravila konštaláciu týchto slov pretože nie je všetko zlato čo sa blyští. Aj ja patrím k pseudo "haterom" valentína v mojom momentálnom, nezadanom, stave. Valentína neoslavujem, láska by sa mala dokazovať počas celého roka. Kravina! Pretože aj mňa poteší každá malinká drobnosť na znak, že ma ma niekto rád, každá pusa na líce či objatie v tento deň. Pretože dnes je deň, kedy svet dáva svetu viac lásky. Načo sú dobré tieto dni? Aby aj chlapi s pivným pupkom mysleli na svoje ženy, aby si nové páry ukázali, že to bol správny krok, aby si dlhoročné páry pripomenuli lásku, ktorá medzi nimi napriek všetkému stále je. Dohadovať sa o dôležitosti/nedôležitosti oslavách či neoslavách tohto dňa je hlúposť. Aj Vianoce by mohli byť každý deň no napriek tomu nie sú. 

Dnes bol jednoducho deň, kedy som aj ja obmäkčila svoje ľadové srdce, navliekla sa do jemnej ružovej farby, ružový lipstick a ružové líčka naznačovali ako takú vhodnú farbu na mojej tváričke a úsmev. Hlavne úsmev. Dnes mi taktiež pribudlo v telefóne niekoľko tuctov pusinkových fotiek pretože som mala potrebu ich všetky rozosielať. Nakoniec nimi zaťažím Vaše oči. 

Takže až raz o 150 rokov, keď budem sedieť pri svojom starom "chrenovi" presne v tento deň a náš dom sa bude vznášať niekde v atmosfére a ja si prečítam tento článok, poviem si, že sa za tie roky veľa zmenilo. Ľudia, hodnoty a svetový mechanizmus fungovania trhu. Len jedna vec bude vo mne stále rovnaká nech sa hrám na chladnú a nedostupnú akokoľvek, uvedomujem si, že láska je to najkrajšie a to najlepšie, čo človek môže dať niekomu inému. Takže či už teraz alebo o 150 rokov, želám Vám krásneho Valentínka. Srdiečka, ľúbte sa najviac ako dokážete.



Všetkým zasielam plno krásnych pús, pretože všetci ste/sme milovaní či už o tom vieme alebo nie. Krásny deň všetkým, čo milujú byť milovaní a milujú milovať.












2 coments:

  1. úžasní post :) veľa správnych myšlienok...klobúk dole, len tak ďalej :)))

    môj blog:
    styllin.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ta věta která obsahovala muže s pivním břichem, byla vyjádřena moc pěkně :)

    OdpovedaťOdstrániť

 

ARCHIVE

Používa službu Blogger.

TRANSLATE

FOLLOW BY EMAIL

KONTAKT

fkovalcikova@gmail.com