She´s fabulous

Perfektný deň a nič viac netreba písať. Prečo? Lebo každá nasledujúca veta bude rozvášnením nad jednou osobou. Nad kým? Samozrejme nad Ivanou. Toto je môj živý poklad. Môj posledný článok o nej dopadol asi takto nejako: Mblog - Sweet Model Lady Lollipop a po jeho prečítaní mi môžete s čistým svedomím napísať koľko superlatívov a koľko obrazných pomenovaní som použila. Veď naozaj, je to polobohyňa! Vždy viem, že keď som s ňou tak to stojí za to. Či už v obchode, na káve, v posilňovni alebo pri/pred/za objektívom. Každý máte určite takéhoto priateľa/priateľku. Niekoho, koho síce nemusíte vidieť každý deň, ale o to viac si ho vážite a užívate si každú chvíľu s ním. 

Opäť sme prežili krásny deň, keď sme cestovali otrasnými chodníkmi tohto pochybného mesta (v ktorom žijem). Chcela by som pozdraviť cestárov a upozorniť, že niekedy nestačí odhŕňať len cesty. Treba myslieť aj na ľudí, ktorí občas chodia po svojich. Ďakujem za vypočutie obecného oznamu. Naspäť... Väčšinu spoločného času sme však strávili zavreté v ateliéry. Znova a znova som sa chtiac-nechtiac pokúšala hrať na makeup artistku. Znova a znova mám pocit, že mi to nešlo, no hold, nie každému je nadelené do vienka. V každom prípade Ivka bola spokojná a chce si ma adoptovať na každých 15 minút ráno. Beriem! A pokojne budem spávať aj v jej megagigateraobrovskej skrini! 







Hah, mobilový backstage. Ale keď oni sa boja dať mi do ruky fotoaparát. Nechápte to tak, žeby som bola taká nešikovná. Skôr to vnímajte tak, že sa boja konkurencie ha-ha-ha! (Zlovestný smiech)

Hotovú prácu a to o čo sme sa to vlastne pokúšali uvidíte v ďalšom príspevku, takže žiadna veta na záver. Jednoducho: to be continued....




9 coments:

  1. perfektní outfit:) a na ty fotky se už těším:P

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Jste krásné! :-)
    + Malé pozvánka na GIVEAWAY - http://handbagforladies.blogspot.cz/2013/02/gold-bracelet-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
  3. som zvedavá na tie fotky :)
    obidve ste super ! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. aj podľa mňa je Ivanka polobohyňa :) a ty s ňou :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. aký názov, že She´s fabulous :D sa zrygám :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak potom rovno do vedra. Samozrejme názov bol myslený na Ivanku a ona je.

      Odstrániť
  6. boli ste riadne kočky :)) líčenie sa ti práveže dosť podarilo :))

    pozývam ťa na môj blog:
    styllin.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť

 

ARCHIVE

Používa službu Blogger.

TRANSLATE

FOLLOW BY EMAIL

KONTAKT

fkovalcikova@gmail.com