The queen and the king

Tak v rýchlosti len tak zopár "mobilových" fotiek, keďže tých od fotografov sa tak skoro nedočkáme a chcem byť konečne poslušná blogerka a tak šup šup pridávam. Určite potom ešte pridám niekoľko fotiek či už ako príspevok alebo na fun page. Ako to zhrnúť? 

Bolo skvele. Necítim si nohy a vlastne ani zvyšok tela. Ľutujem len, že som si nevzala niečo na prezutie, ale na druhej strane, povedzme si úprimne, keď je človek bosý, tancuje sa najlepšie. Je to úžasný pocit ak ste s ľuďmi, ktorých máte radi, dokážete sa s nimi zabaviť a sú jednoducho skvelí občania tejto krajiny. 

S ľútosťou Vám musím oznámiť, že sa kráľ a kráľovná plesu nevyhlasovali, ale samozrejme sme to boli my. :D  A teraz vážne. Všetci boli čarovní a všetky páry mali svoje čaro. So spokojnosťou sme si domov vzali malú odmenu z tomboly a kopu nezabudnuteľných zážitkov. Teším sa na ďalší a ďalší. 

Vlasky mám na fotkách už porozpadávané vďaka tanečnému ošiaľu, ktorý ma zachvátil (vlasy môžete vidieť na posledných "domácich" fotkách). 





Aj takto sa plesá na plese. Slečny boli krásne a páni boli šarmantní. Nebolo jediného človeka, čo by sa nezabavil a presne takto to vždy má byť. Na záver ešte jedna foto na porovnanie mojej vizáže. :)







14 coments:

  1. Aká si bola krásna a aj tie vlasy :) Úžasné. Neskutočne Vám to spolu pristalo :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. bola si nádherná:) a strašne vám to pristane:) najkrajšie šaty!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ďakujem vám dievčatá veľmi pekne :) Šaty boli upravované, takže sú jedinečné a unikátne :P. Jednoduché, ale cítila som sa v nich skvelo a boli presne ako pre mňa.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Nádherné fotky! Moc ti to slušelo, ty šaty jsou překrásný♥
    Nikus

    OdpovedaťOdstrániť
  5. muselo tam byť super :) si veľmi krásna!

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Nádherné vlasy:) Ako si si ich robila? nejakou veľkou kulmou žehličkou alebo nátačkami?

    OdpovedaťOdstrániť
  7. pekný rúž...aký používaš? :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. krásna !!! a ešte aj tie šaty *_*

    OdpovedaťOdstrániť
  9. bola si krásna :)) spolu vám to sekne :)

    pozývam ťa na môj blog:
    styllin.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť

 

ARCHIVE

Používa službu Blogger.

TRANSLATE

FOLLOW BY EMAIL

KONTAKT

fkovalcikova@gmail.com