Wanna be princess

Krásny deň, dámy a páni. Dnes to bude veľkolepé! Opäť sledovať to, aby som sa na parkete nepošmykla, aby som vedela pekne zatancovať valčík a samozrejme, aby som bola kráľovnou plesu (nie nebudem). Ešte stále neviem, čo s make-upom, vlasmi a celkovo, našťastie o šaty a topánky som sa už starať nemusela.

Držte mi palce, želajte veľa šťastia a hlavne si užite krásny deň.



5 coments:

  1. držím palce. určite budeš najkrajšou plesu. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Uži si ples,určite budeš princezná!Teším sa na fotky:))

    OdpovedaťOdstrániť
  3. učite budeš kráľovnou plesu! si totižto najkrajšia. dúfam, že pridáš pár fotiek!:)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tie šaty vyzerajú byť pekné a tie topánky sú úžasné :-))

    OdpovedaťOdstrániť

 

ARCHIVE

Používa službu Blogger.

TRANSLATE

FOLLOW BY EMAIL

KONTAKT

fkovalcikova@gmail.com