Ako (ne)prežijem - blogová úvaha

Niekoľko myšlienok v hlave. Niekoľko tuctov myšlienok. Niekoľko tisíc myšlienok naraz. Sústreď sa a dýchaj. Keď sa cítim zraniteľná ako motýlie krídla, dotknete sa ich a rozpadnú sa. V takýchto chvíľach sa  cítim dobre v obrvoskej bunde, "homles" čiapke, veľkom šály a zimušno-lakových topánkach. Taký môj malý obal pred svetom. Síce mám pocit, že mi to pomôže, ale nie. Či v šatách, alebo vyšúchaných nohaviciach zvládnuť to musím psychicky. Tlaky, tlaky, tlaky. Dôvod je jednoduchý a prostý. 

Velebnosti, už to propuklo... O niekoľko hodín, keď sa zobudím budem asi tak zelená ako moja bunda. Ó, áno, zajtra ráno, keď vstanem, budem jasná. Maturita - formalita. Číslo väčšie puzdrové šaty, čierne kožené lodičky a zásoba niekoľkých kusov pier. Mám strach a kvalitný rešpekt. Typovačka ABCD? Nejako vyskúšam. Sloh? Skolabujem. Navonok pôsobím celkom usporiadane a pokojne. Vnútri sa chvejem a cítim sa úplne maličká. Ako keby ma mal zjesť celý svet. Ham a je po mne. 



Tak ako v piesni na záver, aj mňa trafí "šľak". Trošku z iných okolností, ale vlastne ani to nie je ďaleko od pravdy. Život asi nikdy nebude jednoduchý a problémy sa budú len a len stupňovať a všetko bude priťažovať len. Bojovníci. Všetci. My. Sme. Každý deň sa pasujeme so svojimi vlastnými problémami a ide nám to bravúrne. Sme skvelí, pretože každý nový deň sa znova nadýchneme a riešime všetko pekne po poriadku. 

Keď už sme pri tom poriadku.... Zajtra? Natiahnuť pančucháče, zapnúť šaty, zopnúť opaskom, vziať posledné kopy papierov pre dobrý pocit, redbull a Milu (keksík) a ide sa. Škola volá. Všemocné sily stojte pri mne, všetci držte palce. :) 





13 coments:

  1. Držím palce, mňa to tiež čaká :)
    Na fotkách si krásna! :)

    Stray Alley

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Už vidím tvoje víťazoslávne gifko :)
    - Anonymeyeser

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Podľa mňa ty dáš sloh ako nič. Lebo tie tvoje myšlienky sú veľmi zaujímavé a nikdy by som ich nevedela slovami opísať ako ty . Držím palce :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. držím palce!:) ty si predsa šikovná,to dáš jak nič ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. kym som nemala maturitu za sebou, mala som podobne pocity. ale ver mi, zajtra poobede budes chapat, preco sa hovori, maturita formalita :) minimálne tá pisomná ma bavila, i ked sme sa potom dozvedeli, ze unikli vysledky, a my sme sa k nim samozrejme nedostali. neriesilo sa to (aj ked nám chvílu hrozilo, ze budeme maturovat na dva krat :D), tým padom mali niektori sakra stastie. ale dala som to, aj ty to das, takze no stess :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Drzim palce dnes! :) slohu sa neobavaj ak dokazes pisat super prispevky sloh bude malina :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Držím všechny palce které mám, určitě to zvládneš! Mimochodem na fotkách jsi krásná! :)
    Nikus

    OdpovedaťOdstrániť
  8. mňa to čaká o rok...mám strach už teraz :(

    http://algaezia.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť

 

ARCHIVE

Používa službu Blogger.

TRANSLATE

FOLLOW BY EMAIL

KONTAKT

fkovalcikova@gmail.com