Little elf like a human

Všetci to poznáme. Sila slnečných lúčov je až priam zdevastujúca. Neustály zdroj energie, dobrých pocitov, pozitívneho myslenia a nádeje. Áno nádeje. Toto jedno slovíčko nám dáva vieru v lepší zajtrajšok. Viera, vďaka ktorej sa oplatí spraviť ďalší krok, znova sa nadýchnuť. Tieto pocity vo mne vyvolávajú ranné slnečné lúče. Po dňoch, kedy ten "pomaranč" na oblohe nedal veľmi energiu ani tomu pánovi, čo každé ráno venčí psa, prichádzajú dni kedy konečne zubaté slniečko prepúšťa aj nejaké to teplo. 

Stále to nie je na koženú bundu či kabát (uznajte, -11° C ráno) ako vo Vašich končinách (pozdravujem Bratislavu a okolie). Nevadí, počkám. Sem tam si zvyknem povedať, na dobré sa čaká. Tak ako sa čaká na správnu dĺžku či odtieň vlasov, tak ako sa čaká na dobre jedlo v reštaurácii, tak ako sa čaká na správneho chlapa. Niekedy sa jednoducho čakať oplatí. Presne v tieto dni nerada "čakám" na západ slnka. Viem, že lúče už neprídu a vraciam sa do tmavšej reality. Nazvala by som ju život, ale momentálne to je stres. Všetkého veľa škodí, Frederika, nič nepreháňaj. Dobre teda, aj v tých najnáročnejších chvíľach by si mal človek nájsť na seba čas - často na to zabúdam. Následne sa mi natíska otázka: "Prečo vyzerám ako hroch?" Po následnom si následne odpoviem: "Pretože nemáš čas už ani na pohyb. Zakysnutá v štyroch stenách, ehm drahá, nepomôže ti to." Takto nejako pokračuje môj rozhovor v hlave. Vždy to jedna "strana" vzdá a rezignuje. No môj boh, odbočila som. Im so so so so so so so sorry. 

Verím. Veríš. Veríme. Veríme? Veríte v magické postavy (typu elfovia, víly, čarodejníci, kentauri) a na magické zvieratká (jednorožce, fénix)? Ja totiž áno. Predsa všetci tí ľudia, čo o tom píšu knihy si to nemohli len tak vymyslieť. To sa nedá. A napriek tomu, že sa to tí vyššie postavení snažia všemožne zakryť, nie nie, mňa neoklamú. Sú dni kedy mám pocit, že sú tak blízko, že i ja mám magické vlastnosti. Tak sa cítim ako elfka. Sem-tam, naozaj :)

Nechápte ma zle. Nejde o to, že sa cítim ako niečo viac. To v žiadnom prípade. Skôr mám len taký pocit, taký jemný malilinký pocit, že tak trošku svietim a žiarim. Po dôslednej kontrole uší (elf=špicaté uši) si uvedomím, že to tak asi nebude. Krásne bytosti existujú, ale ja medzi ne nepatrím. (Je to jednoducho tými kvietkami.) Je to jednoducho dobrou náladou, slnkom, vnútorným/duševným teplom a aktuálnou pohodou môjho ja. A znova sme pri nádeji a viere. To, čo nás posúva ďalej. Je potrebné si stanoviť hodnoty, sny, túžby i veci zakázané (aby sme mali čo porušovať) a krok po kroku sa šplhať na dokonalú úroveň magickosti.




A ak by Vás jednoducho tieto "keci" nezaujímali, jednoducho čítajte ďalej. Info zo života a fotografia mojich ponožiek HK je na nezaplatanie. Moje fotky a články sú skoro tak "plnohodnotné" ako televízne noviny na slovenských kanáloch. -Kill me-





Včera som bola navštíviť "maroda". Je strašne deprimujúce, ak sa Vášmu anjelovi zničí jedna nožka a musí ísť na operáciu. Tak treba ísť pozrieť deň pred operáciou a deň po pôjdem zasa do nemocnice. Neviem, čo tam síce budem robiť, lebo z nemocníc mi rednú kosti a tak divne mi stiahne žalúdok. V každom prípade doma som bola veľmi empatická osoba a tak som si dala na nohu aj ja ortézu. Poviem Vám, žarty a chipsy bokom, žiadna sranda. Po vyše hodine ma noha bolela z toho, že som s ňou nemohla pohnúť, ale viackrát už to skúšať nebudem. Nechcem si predsa také niečo privolať. Zajtra teda nemocnica. Hádam neskončím naozaj na lôžku ako empatický pokus chápať bolesť.


A jedna "fun page" fotka. Áno veľmi poetická a navyše som tam rupla celkom slušne pozitívny text. Na moje pomery až podozrivo pozitívny. Pokojne tam hoďte očko, dve i to tretie, čo máte na čele.


10 coments:

  1. Dakujem za super clanok, dodal vela pozitivnej energie, skvele napisane

    OdpovedaťOdstrániť
  2. na tých fotkách si krásna,, vydarený článok

    OdpovedaťOdstrániť
  3. áno áno, cítim to aj ja... pozitívny vplyv slnečných lúčov, litre entuziazmu kam len pozriem a úsmevy na tri prsty, je to príjemna zmena...

    a v čo verím? momentálne sám v seba :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Bratislava a okolie ťa pozdravuje tiež :D A nie je to také super nemysli si, vietor tu fúka tak že si myslím že ma každú chvíľu niekam odfúkne a už sa nikdy nevrátim :D

    OdpovedaťOdstrániť
  5. koniec jarnej únavy, začiatok optimistických slnečných dní!
    a máš prekrásny venček:)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Podľa mňa máš úplne úžasné príspevky a s väčšinou z nich sa stotožňujem :) Občas si myslím, že vlastne píšeš o mojich pocitoch.

    OdpovedaťOdstrániť
  7. ach bobinka bobinka :) tvoje články mi vždy vedia vylepšiť náladu :) your english friend ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Super článoček!:)A si krásna ako vždy:)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Ahoj, ráda bych tě pozvala na svůj blog . Předem podotýkám, že mi nejde o reklamu, ale o to, aby se o problematice, které se na svém webu věnuju, dozvědělo co nejvíce lidí a poučilo to tak laickou veřejnost, která je většinou jen plna předsudků. Blog je věnován poruchám příjmu potravy a hlavně boji s těmito nemocemi. Nehodlám se řadit k thinspo nebo podobným komunitám. Na blogu najdeš i trochu z cesty mým životem, každodením bojem s PPP, ale také spoustu rad a tipů týkajících se kosmetiky, fotek, článků o mně samé, beauty vychytávky, recenze, recepty, které nikde jinde nenajdeš a mnoho dalšího. Kdyby tě blog zaujal, budu moc ráda, když zanecháš komentář nebo se můžeš stát dalším z mých ctěných "followers". Budu se moc těšit na tvou návštěvu a přeji krásný zbytek dne. Andie :)*
    www.andie-chambers.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť

 

ARCHIVE

Používa službu Blogger.

TRANSLATE

FOLLOW BY EMAIL

KONTAKT

fkovalcikova@gmail.com