Suma sumárum

Mesiac za nami. Niečo pribehlo, niečo ubehlo, niečo len tak utieklo medzi prstami a my sme si ani neuvedomili, že vôbec druhý mesiac roku je preč. 

Rozhodla som sa zosumarizovať približne niektoré chvíle, ktoré ma postihli tento mesiac. Nemám poriadne čas na denník (dear diary) a von koncom si tam nebudem písať veci typu: dnes som zažila to a to, obula som si také ponožky a opät som o centimeter hrubšia v páse i bokoch. Keď ho budem čítať ako stará deva niekde v cvokárni asi ťažko ma budú zaujímať tieto skutočnosti. Denník by mal byť na zaznamenávanie pocitov, vnútorných monológov a temných myšlienok ľudskej (i zvieracej) duše. Z tohto dôvodu fotím, fotím, fotím a dávam svojmu instagramu zabrať každý deň. Bože tie aplikácie... Čo som doteraz robila?

Ale prečo nezosumarizovať práve do tohto môjho "verejného denníka" farbu daných ponožiek či odtieň rúžu na perách? Poďme pekne od konca, ten mám totiž v krátkodobej pamäti. Vyskúšala som si konečne svoju vlastnú kulmu podľa mojich predstáv, ktorú som dostala ako darisko ku mojim meninám. Snažím sa obliekať sa aj trošku do iných farieb ako do čiernej, aj keď sa nejak nerajcujem do toho. Ranný východ slnka večne osvetlí môj rozospatý či už nahnevaný alebo usmievavý face. Viete čo je krásne? Slniečko Vás nikdy neodsúdi zato, že vy sa mračíte. Jednoducho na Vás svieti a napĺňa Vás krásnou energiou. Už len dúfať, že ho bude viac a viac. Vypisovanie prihlášok na vysokú školu bolo síce na nervy, ale zvládla som to a prihlášky sú pekne tam kde majú byť a pekne v termíne. Vedľa prihlášok, po ich ľavom boku môžete vidieť guaranu. Života budič, voda živá, šumivý nealkoholický nápoj s nebeskou chuťou, vysvetľujte si to kadejako, ale takúto lahodu do úst nedostanete len tak. Druhá fotografia "skicuje" Spišský hrad okolo ktorého sme prechádzali cestou do divadla. Kultúrne vyžitie na nezaplatie. (Zaplatili sme si za to, to je jasné. Ale oplatilo sa.) Tá malá usmievajúca sa "opica" je moja dušička skvelá. A ostatné fotky? Práca, práca práca, školské rána a frustrácie. Bežný mesiac za mnou. 

Teraz čo? Maturitka formalitka, žiaden stres len prázdna hlava. Uvidíme ako sa to všetko vyvinie, držte palce, ukazováky i prostredníky. Od dnes datujeme nový mesiac, uvidíme čo prinesie. A ešte niečo, aby som nezabudla. Nosila som prevažne čierne ponožky, ponožky Hello Kitty a sivé ponožky na boku s mašličkou. Na viac hriechov si nepamätám. Amen tma.

Na instagrame ma môžete nájsť pod menom: bobinkal

5 coments:

  1. pekné fotky,, neni to na tej druhej fotke Čachtický hrad? :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Nie nie, na druhej fotke je Spišský hrad. :)

      Odstrániť
    2. v texte: "Druhá fotografia "skicuje" Spišský hrad okolo ktorého sme prechádzali cestou do divadla. "

      Odstrániť
    3. To je v poriadku. Som rada keď sa niekto pýta. Nie všetci si texty čítajú takže to dokážem pochopiť. :) Ale ďakujem za názornú ukážku :) :) :)

      Odstrániť

 

ARCHIVE

Používa službu Blogger.

TRANSLATE

FOLLOW BY EMAIL

KONTAKT

fkovalcikova@gmail.com