´Cause I love Frida

A takto sa cítim dobre! Jediná (zatiaľ) prístupná sukňa môjmu telu. Zbožňujem ju. Aj keď moja živiteľka (rozumej mama) si myslí o nej svoje, večne sa smeje, že som ako z kroja a že to je hrozné, čo si k nej obliekam. K mrtvolným (rozumej biele) silonkám má tiež svoje výhrady, ale tie nemienim nikdy počúvať. Sú jednoducho presne podľa môjho gusta. A k tričku Frida Kahlo sa nemá asi ani nárok vyjadrovať. Moja malá "modla". Frida je jediný človek na ktorom mi nevadí zrastené obočie. (Drahý čitateľ, ak sa teraz chytáš za to svoje a rozmýšľaš či sa ti zrastá do jedného, okamžite ber pinzetu do ruky. Žiadna hanba vyzerať ako človek.) Zbožňujem, keď môžem v sukničke poskakovať, točiť sa naťahovať ju až k ušiam a smiať sa sama zo seba. Áno, spolu zo slnkom na oblohe sa vo mne objavila moja hravosť a život. Konečne, konečne, konečne som si mohla obuť super cool boty. Chodí sa v nich neuveriteľne! Nič oldschoolovejšie som na nohách asi ešte nemala (naozaj sú staré asi) a tak pohodlné. Som z nich maixmálne vytešená. Dirigentské sako (vlastný pracovný názov krátkeho saka vzadu a dlhšieho vpredu) spolu so "školskou" taškou, ktorá mi viac menej prirástla k ramenu a určite mám vďaka nej skoliózu druhého stupňa. 

Polemizovať o tom ako si všetko zjednodušujem, uľahčujem a flákam je asi príliš zbytočné. Nie vždy sa mi chce existovať na plné obrátky a podávať maximálny výkon. Jednoducho aj moja malá zlá dušička si musí dať obedňajšiu pauzu. A tak si teraz pauzujem, občasne ma bolí hlava (pozdravujem všetkých, ktorí trpia migrénami), občasne iná končatina. A tak si žijem. A tak si dýcham. Snažím sa veľa nerozmýšľať a byť. Nad niečím človek jednoducho nesmie premýšľať. Niekedy to bolí. A niekedy to spôsobí krásne lietanie motýlikov v brušku..... A čo tak si zalietať? 







4 coments:

  1. tak mne sa sukňa aj silonky aj celý outfit veeeľmi páčia :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ty první dvě fotky jsou uplně nejkrásnější!:)
    Máš krásný vlásky:) super outfit;)
    www.andreykab.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť

 

ARCHIVE

Používa službu Blogger.

TRANSLATE

FOLLOW BY EMAIL

KONTAKT

fkovalcikova@gmail.com