Hello, my name is sock

Drahý čitateľ, daj mi facku. Zháňam, hľadám, hundrem, kričím, pištím v obchodoch pretože nikde nemôžem nájsť to čo chcem. Veľmi, veľmi nedbanlivý prístup nepozrieť sa čo máte v skrini a hľadať to v obchodoch. Jedno pekné ráno, keď som preklínala celú Narniu som si spomenula, že sa nachádza v skrini môjho staršieho vydania (chápať ako moju mamku - pozdravujem stará) riflová košeľa ktorú tak veľmi chcem. Neverila som, že mi bude sedieť a samozrejme som ju to ráno nenašla. Krik cez telefón a zúfalé ranné stavy (obnažená stojím pred skriňou s miskou musli) ma priviedli k tomu nájsť skvelú riflovú bundu. Chuť na ten daný deň bola jemne zahasená, ale po príchode domov ma čakala riflová košeľa už v mojej izbe. Láska moja... 

Je smutné, že je v lepšom stave ako veci, ktoré si kupujem v obchodoch (normálny obchod žiaden secoundhand). Hip hip, vedela som, že k novým topánočkám, ktoré nosím so strachom v očiach (pozdravuje verejnoprospešných pracovníkov, ktorý (ne)majú potrebu odpratávať kamienky z chodníkov. Moja chudinka mäkkučká podrážka! Chodím najopatrnejšie ako viem. Konečne môžem zúžitkovať moju zbierku farebných ponožiek. Nebolo to tak dávno, kedy si zo mňa robila jedna nemenovaná osoba (teta) srandu, kvôli mojim ponožkám. Môžem zato, keď sa mi páčia od veci ako k veci? 







Je fajn byť strapatá, prečo nie?






9 coments:

  1. si krásna, skvelé fotky :)
    a tie topánky sú super. ja milujem farebné ponožky :DD

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ty si tak neskutočne krásna :)....úžasné fotky! ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ďakujem vám všetkým za pochvaly všetky :)

    OdpovedaťOdstrániť

 

ARCHIVE

Používa službu Blogger.

TRANSLATE

FOLLOW BY EMAIL

KONTAKT

fkovalcikova@gmail.com