One day

Málo kedy sa mi chce sa za jeden deň toľkokrát upravovať. Priznávam sa, väčšinou sa potom po niekoľkých hodinách tak zanedbám, že vyzerám ako bezdomovec. - Nepoužívam to slovo nejako často?! - Ale v tento jeden deň. Nejako extrémne sa mi chcelo meniť vlasy, i pozmeňovať make-up. Nemusím to nejako prikrášľovať ani vysvetľovať. Vidíte, čo vidíte. Môj klasický make up. Čierna linka, špirála (ak nie som lenivé prasiatko tak pridám aj mihalnice, ale nie stále), líčka, a nude pery alebo žiadne. 

Nie som žiadny master v líčení alebo čo sa týka úpravy vlasov. Je však naozaj príjemná zmena konečne si zvyknúť na vlastnú tvár a prijať svoje vlastné vlasy. Jednoducho sa zmieriť s danosťami, ktoré mi boli dané. S čím však nebudem asi nikdy 100% spokojná je farba vlasov. Znova ma niečo pokúša. Oteplilo sa, vyšlo sluníčko a ja rozmýšľam nad jemnou zmenou. Keby som vedela nad akou... Mala by som si dať už konečne pokoj. Ale žena je žena práve preto, že nie je nikdy spokojná. Teraz už len moje veľmi kreatívne a "potrebné" názvy k fotkám. Ach, bavím sa sama na sebe, samohumor. 

Ranná neučesaná pohodička


Pán slušňák


Večerná únava - v premiére ukazujem poriadne svoje krivé tesáky.


6 coments:

  1. krásna si ! veľmi ti to pristane na každej fotke. Máš krásne vymaľované oči :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ja som tiež pred nedávnom zakopala sekeru s mojimi kučeravými vlasmi ... hold, asi ich začínam mať rada a žehličku na čas odložím :-D :)
    strašne super krásna si:)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ty si taká krásna :O aj keby si nebola namaľovaná!!:)

    OdpovedaťOdstrániť

 

ARCHIVE

Používa službu Blogger.

TRANSLATE

FOLLOW BY EMAIL

KONTAKT

fkovalcikova@gmail.com