Sum sum sum summary


Po sviatkoch, po víkende. Nie, nemala som čas. Keď som sa v jednu chvíľu netvárila, že sa učím alebo som netrávila mučivé hodiny v škole, tak som sa tešila a oslavovala svoje narodeniny alebo len tak pasívne a nehybne ležala. 

Drahý čitateľ, mám jeden problém. Problém, ktorý tak perfektne ničí všetky moje snaživé plány byť dobrou žiačkou, robiť radosť a rozdávať lásku navôkol. Môj problém sa voľných dní. Keď ich je o čosi viac v rade (rozumieme viac ako jeden), automaticky sa im prispôsobím a nedokážem sa hodiť naspäť do módu "pracuj". Tým pádom po prázdninách či sviatkoch mi trvá nejeden piatok dať sa dokopy a zvyknúť si na to, že sa nemôžem venovať len jedlu a posteli. Zvyčajne to je tak, že si cez voľné dni neoddýchnem, skôr zleniviem. Momentálne prežívam fázu odmietania všetkého náročnejšieho ako je obuť si ponožky a čakám na víkend. Bravó Frederika, famózne, práve teraz keď potrebuješ makať (rozumieme učiť sa ako otrok). 





Môj narodeninový cover som si naozaj užila. Nepríjemný a dlhý deň v škole, ktorý som neskôr vzdala pri hraní spoločenských hier. Konečne by som si mohla už zvyknúť na sukne (opätky snaživo viac-menej odmietam). Posledný rok -teen. Poznámka: badám väčší zadok i nos, brucho sa zaobľuje, mozog sa scvrkáva. Koľko rokov musím odrobiť do dôchodku? Kedy sa otvára a zatvára II. pilier?




Konečne som si našla čas, vyrobiť si ďalšie "šatičky" pre môj pohár. Vedela som prečo si kupujem Starbucks bez pevného obalu, ale, že raz budem mať na termoske zaklínadlo mi nikdy nenapadlo. Všetky oblohy, double-decker, či Avda Kedavra milujem a už hľadám ďalšie a ďalšie "vzory". 


4 coments:

  1. zase si krásna na fotkách :)... a to s tým lenivením počas voľných dní máme rovnaké..a nechuť dokopať sa k učeniu tiež :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Neksutočný štýl máš :) Druhá fotka je TOP!! Čím si si urobila také pekné vlny? :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. skvele... a uplne ti rozumiem, odkedy je Patka doma a ja mam viac "nuteneho volna" som coraz lenivejsi a kazdy dalsi den ked nic nerobim je horsi a horsi... neviem sa dostat spat do modu "PRACUJ" ako si to sama nazvala.
    Kde su tie casy ked sme sedeli v robote aj do jedenastej vecer???

    OdpovedaťOdstrániť

 

ARCHIVE

Používa službu Blogger.

TRANSLATE

FOLLOW BY EMAIL

KONTAKT

fkovalcikova@gmail.com