And now? What?

A je vymaľované. Hotovo. Done. Nejdem robiť alebo idem (ešte som sa stále nerozhodla) z toho robiť veľkú vedu... Milión ľudí predo mnou to zvládlo, milión to zvládne ešte za mnou. Prakticky sa niet čím chváliť. Stala sa zo mňa zmaturantka. Tento týždeň som úspešne ukončila svoj pobyt na psychiatrii (ďalej v texte už len ako škola) a dnes ma oficiálne prepustia. Dostanem papier o ukončení liečby, ktorá mi nepomohla, ale nakoniec som ich aj tak všetkých "prekabátila". Od dnes sa zo mňa stáva pacient (ďalej v texte už len ako človek), ktorý ukončil jednu časť svojho života s viac ako šťastným koncom. 

Vlastne je úplne jedno, čo, kde, prečo ste ukončili. Dôležité je ako sa cítite. A ako sa cítim ja? Skvele. Konečne mám pocit, že môžem byť spokojná sama zo sebou, konečne som si dokázala, že mám "na to" a že som prekvapila nie len svojich blízkych, ale aj seba. Spokojnosť, pocit zadosťučinenia... Určite ste to zažili niekedy aj Vy. Mám radosť sama zo seba. Zvládla som všetko na výbornú napriek tomu, že ma tri týždne trápi choroba, ktorá ma nenechá ani spať, napriek stresom, čo ďalej, napriek mnohým otáznikom a sklamaniam. Ale nie som žiaden výnimočný kus. Tak to jednoducho asi je. Človek má radosti i starosti a prekonáva sám seba. Každý deň. 

Pomaly vstávam z postele a idem sa dnes prekonať. Nerozplakať sa - moje dnešné heslo. Pane bože, ani sama neviem odkedy som kôpka precitlivených nervov. Dojímavý mi príde skoro už aj grahamový rožok v obchode. Ale to je vďaka nervozite, ktorú pociťujem. Kopa otázničkov. Keby som tak vedela, čo robiť, kam ísť a čo vo svojej podstate naozaj chcem. Na polemizovanie už nemám čas.

Musím si ísť svetelnou rýchlosťou vystrihnúť oči a nos na papierovom "pitlíku", prebrať doklad o ukončení strednej školy (s vyznamenaním), pobaliť handry a utekať sa rozlúčiť so svojimi krásnymi ženami, ktoré sa mi od zajtra rozutekajú do iných kútov sveta a koniec koncov prestať stresovať, zvoľniť a vypnúť výstražný režim. Enjoy... <3






4 coments:

  1. Nádherně jsi to napsala! Krásné fotky :)
    Nikus

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Hurrah, that's what I was exploring for, what a stuff! present here at this blog, thanks admin of this web page.

    Here is my blog post - oakley sunglasses

    OdpovedaťOdstrániť
  3. "Dojímavý mi príde skoro už aj grahamový rožok v obchode." :D :D Si dokonalá

    OdpovedaťOdstrániť

 

ARCHIVE

Používa službu Blogger.

TRANSLATE

FOLLOW BY EMAIL

KONTAKT

fkovalcikova@gmail.com