Care... Care... What?

Tak trošku sa pokazilo počasie. Prší, prší len sa leje. Leje, leje len sa prší. Nemám proti dážďu nejaké výhrady, jediný môj problém - to pánky. Večne si vyberiem kusy, ktoré mi premoknú - skôr či neskôr každá bota zradí. Slnko išlo očividne zase na PN (rozumej práceneschopnosť) a mne sa znova nič nechce. Prestala som sa ešte o trošku viac zaujímať o svoje vlasy, zničená a zvráskavená tvár, večná únava. A tak sa zamýšľam, mala som sa ja niekedy vôbec dobre? Večne si na niečo sťažujem, odpusťte mi...  Už nech sa objavia znova slnečné lúče a ja si poviem, že nemôžem chodiť po svete stále ako strašiak z poľa. 

Prečo, prečo, prečo, prečo sa vždy ako posledná dozviem, že máme doma opäť niečo nové a niečo skvelé. Polorobotnícka aktovka? Musí byť. Skvelo sa hodí na posledné dni strávené v škole (už to odpočítavam na prštekoch) a ak si k tomu vezmem ešte "skvostné" biele topánky - cítim sa tak rebelsky... Zabijem sa čiernou farbou, bielym polosvetríkom a tielkom. Naučte ma ako nosiť príslušné vzory. Večne jednoducho... 




A tu sú už tie moje šťastne nešťastné vlasy. Neviem momentálne čo s nimi. Čakám či sa umúdria a začnú konečne rásť. Nezačnú! Vždy sa zastavia na jednej dĺžke a koniec, dovi dopo. Kde sú tie časy, keď som mala ako malá vlasy po zadok? Minúta ticha za vlasy, ktoré skončili v koši po maškarnom plese a po jednom dni vo vitálnom svete a ja som mala zrazu vlasy po plecia... Ešte, že sú ženy večne nespokojné a chcú stále to čo nemajú. Frederica, chceš dlhé a husté vlasy. 


not about me...care about you...

4 coments:

  1. To počasie, ani nehovor...Moje vlasy tiež nespolupracujú. -_- bože ale ty máš proste inak nádherné oči a repy *_*

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ach, tie pocity veľmi dobre poznám

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tak s týmto úplnen súhlasím, chcem teplo, slnko a vlasy, čo rastú! :)

    Stray Alley

    OdpovedaťOdstrániť

 

ARCHIVE

Používa službu Blogger.

TRANSLATE

FOLLOW BY EMAIL

KONTAKT

fkovalcikova@gmail.com