Jste to co jíte

Usaďte sa, pripravte si svoje žalúdky, poprípade nejaké to vedro. Človek, ktorý nedokáže držať správnu životosprávu, pravidelne cvičiť, ale dokáže perfektne nadávať na to ako sa prežiera počas samotného prežierania Vám ide hovoriť niečo o jedle. 

V prvom rade, v druhom rade aj Vy v tom treťom - počúvajte. Veľmi sa mi páči ako začal ošiaľ zdravého životného štýlu. Mladí ľudia začínajú správne jesť, cvičiť. Možno to polovica tých ľudí robí naozaj iba kvôli instagramovým fotkám a "srdiečkam", ale aj tak to má nejaký zmysel. Druhá polovica naozaj pochopila, že je skvelé ráno sa zobudiť a cítiť sa dobre. Žiadna večná opica (čau Ižďo), žiadna večná lenivosť (čau Ižďo) či žiadne večné zdravotné problémy. Konečne zažiť pocit, že sa nemusíte pozerať do dvoch zrkadiel, aby ste obsiahli celý objem svojho tela v jednom pohľade či zošívať tričká a košele aby ste si mali čo obliecť. (Dobre, toto bolo všetko prehnané, keď ja sa tak naozaj niekedy cítim!)

Posledný rok aj čosi som si veľmi obľúbila zeleninu. Pani domáca prišla na to, že nie je až tak ťažké vymýšľať pre mňa jedlá a dusená zelenina mi celkom postačí. Ak chcem zmenu tak jednoducho šalát so zeleninou a kuracím mäsom zaliaty bylinkovo-jogurtovým dresingom (jogurtik domáca výroba). Ak sa zrovna nenapchávam sladkosťami a slanými dobrotami (bože už sleduje čo je nablízku) tak milujem ryby. Hocijaké a hocijaký spôsob. "Vraj" sú zdravé, tak prečo nie? A čo sa týka tekutín? Pravdou je, že vode nejako neublížim, zvyčajne pijem veľmi málo. Ale učím sa. Čím sú teplejšie dní, tým viac toho vypijem. Takmer vždy pijem vodu, s mätou či inou zelenou háveďou, citrónom alebo len tak čistú. Ak dostanem chuť na niečo sladšie, či niečo čo má vôbec nejakú chuť, siaham po "ľadových" čajoch. 

Už len začať chodiť pravidelnejšie a častejšie do fitness centra a aj ja možno raz zažijem pocit ľahkosti, neprežratosti a budem používať jedno zrkadlo. Všetko sa dá keď sa chce, dvihnite zadok aj miesto mňa a nájdite si pohybovú aktivitu ušitú presne pre Vás. 



A teraz mimo témy. Ako ináč... Aby ste vedeli, že naozaj žijem. Nežijem. Tvárim sa že existujem so zničenými hlasivkami, tabletkami a spávam pri minimálne 1 000 kusoch papierov, ktoré sa musím naučiť. Áno učím sa, snažím sa čo najmenej vychádzať z domu, odhadzujem telefón, pretože sa ním zabávam a večne neplním svoj učebný harmonogram. Ako to zvládate vy, keď sa musíte tak strašne veľa učiť? 4 roky, 4 roky som sa relatívne poctivo učila, zbierala relatívne dobré známky a teraz napriek tomu v hlave prázdno. Ako mám stihnúť naučiť sa za niekoľko dní všetko? Som úplne otrávená a vďaka môjmu negatívnemu prístupu aj totálne frustrovaná, že to nemám šancu stihnúť. Robím z toho príliš veľkú vedu... veď sú to len matury...

Pohyblivú pusu posielam všetkým trpezlivým kusom, ktorý to dočítali dokonca a napriek mojej nečinnosti na blogu sem tam sledujú či som neprihodila niečo nové. Naozaj sa polepším POTOM. 



Dnes som objavila v obchode Bio Chai Latte - chutí to takmer úplne rovnako ako Chai Latte z Coffeshopu, môžem si to spraviť na litre v pohodlí domova a rozhodnúť sa či to chcem s mliekom alebo vodou. Skvelá práca Frederika!




5 coments:

  1. tiež sa snažím papať zdravšie a hybať sa trochu viac..aj kvoli výzoru ale ešte viac kvoli zdraviu;) naozaj mám viac energie a citím sa skvelo..už len viac času by som si priala na fitko.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tak hodně štěstí při maturitách!:)
    Já jsem v prvním ročníku a už tak mám dost toho učení a už ted se hrozním té maturity!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Fotkami si mi hneď chute urobila ! :)

    + Pozývam Ťa k sebe na giveaway :) ↓
    http://blog-de-la-licorne.blogspot.sk/2013/05/giveaway-with-oasap.html

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Hodně štěstí při maturitě ! :)

    gabulka-lovelygirl.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  5. drzim palce na mature :) ty to zmaknes ;)

    OdpovedaťOdstrániť

 

ARCHIVE

Používa službu Blogger.

TRANSLATE

FOLLOW BY EMAIL

KONTAKT

fkovalcikova@gmail.com