B.L.A.C.K.

Nemôžem si pomôcť. Čierny magnet. Automaticky si prezerám vešiaky s tmavými kusmi oblečenia, automaticky volím medzi viacerými farbami čiernu, automaticky vyberám zo šatníka tmavé veci. Počkať, to nie je automaticky, ale niekedy mi jednoducho nič iné neostáva. Nie som žiadny módny guru a môj šatník je z minimálne z polovice tmavý (čierny). Veľakrát som riešila túto "zapeklitú" záležitosť, ale nakoniec som vždy skončila pri niečom tmavom. Musíte to poznať, v niečom sa cítite skvele, v niečom zase príšerne. Konečne sa u mňa pomaly blíži obdobie "svetlejších" farieb (možno to bude vďaka ročnému obdobiu a novej životnej etape) a ja začínam loviť aj iné farby ako čiernu. Respektíve, aby som to uviedla na správnu mieru, začínam loviť čiernu a spolu s ňou aj iné farby. O tom možno nabudúce. Teraz? Čierna... 

Krátke a priliehavé. Vražedná kombinácia. Možno aj práve z tohto dôvodu som na sebe tieto šaty ešte nikdy nemala. Necítim sa na to. Poor dress - ležia v mojej skrini už pol roka. A podľa predpovedí mám pocit, že tam budú ležať ešte nejakú tú chvíľu, možno navždy. Teraz do konkrétnosti. Šaty sú z internetovej stránky inlovewithfashion.com. Objednala som si 3 kusy, za ktoré som zaplatila a na počudovanie došli 2. Potešilo ma to keďže tie tretie šaty som si chcela vziať na ples. Pravdy som sa nedopátrala - obchod sa vyhováral na kuriérsku službu a naopak, musela som to vzdať. Nakupovanie cez internet zo zahraničia má jednoducho svoje riziká a nevýhody. Na túto stránku mám trošku pragmatický pohľad, jednoducho sa takéto veci stávajú, ale na druhej strane sú tam naozaj krásne veci. 








Keďže toto bol jeden z mojích dosť "praktických" článkov (väčšinou píšem o totálnych hlúpostiach bez konkrétnych faktov), mala by som to všetko skrátiť. Módny trend vybíjaných vecí obletel celý svet. Netvrdím, že sa mi to nepáči, klamala by som, je to super, len toho začína byť už trošku veľa. "Trh je presýtený všetkými tými špicatými vecičkami." Opatrne. Niekedy všetkého veľa škodí. Samozrejme, ale tieto šaty s vybíjanými "ramenami" sú proste boží. 

Môj backstageový nevkus niekedy naozaj nemá hraníc. Moje heslo pre tento deň: Zmaľuj sa do sýtosti. 
- Aj preto možno dnes žiaden make-up. Už len z týchto fotiek mi to stačí. 







9 coments:

  1. Šaty sú krásne,samozrejme aj ich nositeľka:)
    Mám podobné skúsenosti s jednou nemenovanou anglickou stránkou, pred 2 mesiacmi som si objednala topánky, na ktoré čakám do teraz a myslím si, že sa ich nikdy nedočkám. No nič,aj takéto nemilé prekvapenia idú ruka v ruke s objednávaním cez internet:)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Čierna je najlepšia na svete. Pri posledných nákupoch som si uvedomila, že neustále utekám k vešiakom z čiernou a celý môj nákup je čierny, maximálne čierno biely. Neprekáža mi to ani z toho dôvodu že som skôr belšej pleti. Čierna je najviac :) Šaty sú super :) Ja mám zatial len dobré skúsenosti s nakupovaním cez net zo zahraničia. Objednával z boohoo.com a všetko bezproblémov :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. jsi nádherná! užasný fotky!
    ty šaty jsou krásný♥

    OdpovedaťOdstrániť
  4. mám rada tvoj blog, ale na týchto fotkách som ťa skoro nespoznala nemyslím to v zlom a viem že toto bude asi znieť ako klišé, ale prečo si sa tak výrazne nalíšila? veď s jednoduchými linkami si úplne nádherná a tuto vyzeráš ako vyžitá 30tka:P

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Make-up bol len na fotenie. Takto sa nezvyknem maľovať a keďže takmer stále mám čierne linky tak som chcela vyskúšať aj niečo iné nech to nie je jednotvárne. :)

      Odstrániť
  5. Great article, exactly what I wanted to find.


    Here is my web blog ... エアジョーダン

    OdpovedaťOdstrániť
  6. och, krásna!
    a tie šaty ti neskutočne pristanú!

    Kejmy ♥.

    OdpovedaťOdstrániť

 

ARCHIVE

Používa službu Blogger.

TRANSLATE

FOLLOW BY EMAIL

KONTAKT

fkovalcikova@gmail.com