Dear Friends, Im a girl

... Pokračovanie D/F špeciálu. Tentokrát som to vzala tak trochu žensky. Naozaj neverím ani sama sebe, že by som niekedy takto vyšla medzi ľudí - zvlášť v tomto kraji (pozn. kraj = oblasť v ktorej žijem), ale na fotenie to nie je zlé. Musela som aj ja vystaviť svoj pupok na pretras, keď sa už všetci ukazujú kade tade, nebudem predsa zaostávať. A obnažené končatiny nie sú žiadnou šokujúcou novinkou.

Sama som nevedela ako toto fotenie nakoniec vypáli . Z fotiek vo dvojici vznikli zamilované fotky, z fotiek osamote vznikli fotky znudenej roztlieskavačky (pracovný názov). Nedokázala som si predstaviť ako užitočné budú rekvizity typu maska Ironmana alebo Spidermana či celá zbierka "Príručky mladých svišťov" mojich starších bratov. Síce tie knihy nemajú taký vek ako ja, ale topánky od toho nemajú až tak ďaleko... Vintage je fasa. Nikdy nevyhadzujte staré veci. - Teda niektoré by sa staroby nemali ani dožiť (rovno ich spáliť).

Red lipstick - jednoznačný víťaz zo všetkých farieb rúžov pre moju dušu. Mám už niekoľko odtieňov a dúfam, že raz ich budem mať viac ako lakov na nechty (pozn. chcela som napísať ponožiek, ale tie spomínam stále a už je to viac ako nevkusné). Ešte musím nájsť poriadne tmavý červený rúž a bude zo mňa spokojné malé klbko nervov. Takže idem zháňať ďalší krásny rúž v tričku D/F folk, bez podkolienok na nohách (uvarila by som sa v nich), držte palce a enjoy sunny/rainy days. 











Photo by Martin Krystýnek
T-shirts by Dear Friends Clothing
E-shop  www.dearfriendsclothing.bigcartel.com
Tumblr www.dearfriendsclothing.tumblr.com
Instagram @heydearfriends

12 coments:

  1. To jsou opravdu nádherné fotky, nemám slov!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ja chcem tvoju postavu! :O

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ahoj, neviem preco, ale mam taky pocit, ze som ta uz par krat stretla v bratislave a mozno rovno aj na mojej skole UK - právo .. mylim si ta s niekym?:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj, v Bratislave si ma teraz mohla vidieť. :) Na UK som bola zatiaľ len na príjmačkách, takže aj tam si ma mohla zazrieť.

      Odstrániť
  4. Krásne fotky a tričko je super!:)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. si krasna a milujem tvoje nohy!!! <3

    OdpovedaťOdstrániť
  6. povinne v tom vyjdes von!!! Pristane ti to neskutocnr,nazor druhych neries ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Tyjo, fotky jsou krásný!:) Máš krásný vlasy!!

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Úžasné fotky a také outfit, takový se mi vždy v časopisech líbí :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. tričko vyzerá veľmi dobre, takýto štýl sa mi páči. Už som o tejto značke počula a začínam po ich veciach čím ďalej tým viac pokukávať :)))
    Yanka z GingerYS

    OdpovedaťOdstrániť

 

ARCHIVE

Používa službu Blogger.

TRANSLATE

FOLLOW BY EMAIL

KONTAKT

fkovalcikova@gmail.com