Dear Friends - UNISEXy is so SEXY!

Výnimočnosť sa preceňuje. Všetci chceme skvelé kúsky, ktoré budú odlišné od tých ostatných, sem tam ich vylepšíme niečim DIY, aby sa nám mohlo lepšie dýchať. Čo z toho? Denne vymýšľať nové kreácie, pretože tie figuríny vo výkladoch mali už na sebe naozaj všetko. V každom ročnom období poteší niečo, čo je výnimočné a krásne. Už sa viac nemusíme "trápiť". 

Drahí priatelia, 

chcela by som Vám predstaviť uletenú značku zo Slovenskými koreňmi (pozdravujeme Žilinu). Tadada ddddd. Tak fajn, poďme na stručnú históriu. Značka DEAR FRIENDS vznikla ako malé vydavateľstvo v rokoch kedy som ja netušila ešte ani, ktorá ponožka je ľavá a ktorá pravá. Tak ako rastie človek, vyvíjala sa aj značka D/F a od roku 2009 pôsobí ako značka oblečenia. Nejde o žiadnu skupinku oblekových pánov a slečiniek. Potlač na tričkách je viac ako originálna - vďaka ilustrátorom a dizajnérom, ktorých si D/F vyberá na základe vlastného vkusu. Tričká, čiapky, tašky nášivky a nálepky nenájdete v žiadnom obchode (zatiaľ), čo je podľa mňa veľká škoda. Hľadať musíte na internete dearfriedsclothing.com alebo na rôznych koncertoch a eventoch. Je 21. storočie - nie je to nič nezvyčajné ani náročné. 

Nezvyčajné sú nápady. Viete aká bola moja reakcia keď som si rozbalila tričká a našla som na jednom koberec? Smiala som sa. Folk shirt je prosto super. Vždy sa smejem keď ho mám na sebe, pretože nič zábavnejšie som na sebe nikdy nemala (zabudnite na všetky nevkusné tričká z obchodov s kresleným zvieratkom alebo nejakým trápnym nápisom - Im single). Sun shirt je na dnešný deň úplne stvorené. Krásny letný deň so slniečkom na triku. TOP. 

Výhoda? UNISEX. Buďme praktickí ľudia. Vytiahnem si tričko zo skrine môjho drahého a idem. Unisex tričká sú pre ženy aj pre mužov (fajn, objavila som teplú vodu). Stránila som sa takým tričkám, ktoré neukážu ženské krivky a ktoré robia zo ženy niečo neforemné. Ale na leto už neviem nájsť nič iné. V týchto horúcich dňoch, keď sa aj voda v mori ohrieva na príšernú teplotu je fajn obliecť si niečo pohodlné. Nemám chuť na nič iné len nechať obnažené nohy (opálenie na robotníka je v móde) a hore zvoliť niečo voľnejšie. 

Tak a teraz si môžete v pokoji pozrieť "zamilovaný photo špeciál" v tričkách Dear Friends. A prečo ostať len pri jednom príspevku? Urobme si D/F weekend. Každý deň nové fotky v dear friends clothing. 















Photo by Martin Krystýnek
T-shirts by Dear Friends Clothing
E-shop  www.dearfriendsclothing.bigcartel.com
Tumblr www.dearfriendsclothing.tumblr.com
Instagram @heydearfriends

5 coments:

 

ARCHIVE

Používa službu Blogger.

TRANSLATE

FOLLOW BY EMAIL

KONTAKT

fkovalcikova@gmail.com