Hello universities

Hektické dni. Ten pocit, keď trávite v dopravných prostriedkoch viac času ako v posteli spánkom. Ten pocit, keď sedíte v aule plnej cudzích ľudí. Ten pocit, keď zle zakrúžkujete/zaškrtnete odpoveď v odpoveďovom hárku. Ten pocit, keď pán dekan vyzerá viac ako Santa Claus než prísny profesor. ten pocit, keď idete do neznáma, typujete odpovede a smejete sa na vlastnej hlúposti. Ten pocit, keď lovíte v pamäti všetky správne i nesprávne odpovede a spomeniete si ešte aj na to, čo ste mali na večeru pred 10 dňami. Ten pocit, keď si hľadáte svoju alma mater. Všetko som zažila v posledných dňoch a ešte jeden deň zažijem. 

Pochodila som od západu po východ, zastavila sa na noc v domovine (rozumej vlastnú posteľ) a znovu cestovala a cestovala. Niekoľko málo dní oddychu ma čaká a potom znova šup na "výlet". Katastrofálny pocit, keď neviete, čo vás čaká. 

Jedna dobrá rada? Pohodlnosť! V prvom rade si premyslite veľmi veľmi veľmi dobre, čo si oblečiete i obujete. Je veľmi dôležité, aby ste sa cítili pohodlne. Ďalšia dôležitá vec je upokojiť sa. U mňa to funguje jednoducho - sladké, slané, nezdravé. Viete čo je naozaj zaujímavé? Nebola som až tak vystresovaná ako som čakala. Skôr som sa smiala. Krátila som si čakanie odhadom veku iných potenciálnych študentov. Všetko ubehlo naozaj rýchlo. Už len jedny prijímacie skúšky a čakať na obáločky s pozitívnym obsahom. 



Ak nepoznáte "fazuľky všej chuti" (áno, takto si predstavujem skutočné fazuľky z Harryho Pottera), tak dovoľte, aby som Vám predstavila Jelly Belly. Sú neuveriteľne skvelé! Naposledy som ich jedla takmer pred dvoma rokmi v Zurichu a našla som ich aj v Bratislave. Čo je viac ako pozitívne. Opäť jedna rada: Jednoducho vytiahnite z vrecúška "fazuľku" a dajte ju do úst. Môžete hádať príchuť a ak nebudete mať tušenie na zadnej strane nájdete "správnu odpoveď". V niektorých chvíľach sa naozaj prejavujem viac ako dieťa než dospelý človek.



Moje milované... Nedá sa povedať, že som v detstve patrila medzi asociálov, ale milovala som chvíle keď som sa hodiny a hodiny obklopovala tuctami barbie krások. Ručím Vám svojim preukazom poistenca a vodičským oprávnením, že som vždy vymyslela lepšie príbehy ako Rosamunde Pilcher. 


Je to tu! Som jeden veľký úsmev ako z reklamy na zubnú pastu. Pekne od ucha k uchu. Originálna slovenská značka DEAR FRIENDS CLOTHING mi ponúkla (zatiaľ) mini spoluprácu. Už sa teším na dni, keď budem mať na sebe tričko so slniečkom (Dosť nezvyčajné na mňa!) alebo tričko s koberčekom. Vzorovaný rug? TOP!


11 coments:

  1. barbiny <3 (moje chúďatá ktovie kde sú) :-DDDDD

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Odpovede
    1. 2x marketingová komunikácia a raz ekonomika :)

      Odstrániť
    2. Áno :) A už som tam bola aj na zápis

      Odstrániť
    3. aa super, ja tam idem tiež len ma masmediálku :)

      Odstrániť
  3. já čekám na dopis o přijetí, nebo nepřijetí, už měsíc. :D

    http://normal-life-of-a.blogspot.cz/2013/06/tag-neziju-jen-make-upem.html

    mám nový blog, budu ráda když mě navštívíš ty a nebo i tvé čtenářky

    OdpovedaťOdstrániť
  4. It can more or less be defined being an oxymoron of
    some kind. Even better if that somebody could possibly tell them that typically jeans will these look slimmer.
    Yet a quantity of images can be utilized to make your
    take a look at easier to get yourself. Every agency had
    a charcoal dress in his/her collection. http://www.
    gozzipp.com/blog/183981/clipping-and-pruning-each-of-our-black-pine-bonsai-by-paul-kennedy

    OdpovedaťOdstrániť

 

ARCHIVE

Používa službu Blogger.

TRANSLATE

FOLLOW BY EMAIL

KONTAKT

fkovalcikova@gmail.com