Comfrot is comfort

Naozaj nie som zvyknutá obliekať si na seba menej a menej oblečenia. Niekedy mám chuť povaľovať sa len tak, prakticky v ničom, niekedy zas potrebujem mať pocit, že som zahalená od hlavy až po stvrdnuté päty. V letných dňoch, kedy teplota naozaj stúpa k veľmi príjemný až nepríjemným teplotám, musím svoje "zahalené" kreácie odložiť.

Pohodlie, pohodlie a myslím, že som zabudla ešte na jedno slovo - pohodlie. Určite sa aj Vám neraz stalo, že ste mali na sebe niečo naozaj nádherné, ale bolo to viac ako nepohodlné. Nech je to akokoľvek krásne necítite sa v tom dobre. Jednoducho to nie je ono. Vo svojom šatníku mám nejednu takúto vec a prakticky ich ani nenosím a vždy si nájdem "výhovorku" sama pred sebou, aby som si mohla zobrať niečo iné.

Dnes tomu nebolo ináč. Opäť som dala prednosť pohodlnému, voľnému a veľkému tričku pred niečim obtiahnutým v čom by som musela sťahovať brucho. (Niekedy sa cítim po výbornom obede ako tehotná ženská.) High hells ostali doma, v takomto niečom remienkovom, podrážkovom a koženom sa mi chodí o mnoho lepšie, keď si predstavím koľko toho musím niekedy preletieť. Už len "indian bag", nevkusne okrúhle okuliare a cup cup do sveta.




 





8 coments:

  1. Hlavne pohodlne,to je presne aj moje heslo!:)
    Pekný outfit:)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Jsi opravdu krásná :)

    http://normal-life-of-a.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tento komentár bol odstránený správcom blogu.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem veľmi pekne anonym (kto iný...) Opravím určite

      Odstrániť
  4. Krásné fotky, jsi děsná kočka, zajímavý typ dívky. A máš svůj styl. Škoda že jsem z Plzně :-(

    OdpovedaťOdstrániť

 

ARCHIVE

Používa službu Blogger.

TRANSLATE

FOLLOW BY EMAIL

KONTAKT

fkovalcikova@gmail.com