Find your own Sun

Bavte sa. Život je častokrát náročný a ťažký, preto je dôležité užívať si krásne chvíle, ktoré trávite so svojimi priateľmi. Veľa smiechu... Hlučný a zvonivý smiech, ktorý mi sem tam vezme hlas. Smiech, pri ktorom zabúdam na problémy a niekedy aj na to, z čoho sa vlastne smejem. Najradšej sa smejem na úplných hlúpostiach s niekym kto nezaostáva a smeje sa so mnou. 

Nezvyknem často "ceriť" zuby na fotkách či len tak pre radosť, ale pri Ivanke to inak nejde. Moje krásne vždy vysmiaté sebavedomé vrecko dobroty. Určite sa aj vo vašom okolí nájde nejaký ten kus (rozumej ľudskú bytosť), na ktorý sa vždy tešíte a viete, že nič ako smútok nehrozí. Len úsmev a smiech. Iva je môj usmiaty kus. Aj keď zrovna nemáme náladu smiať sa, je nám ťažko alebo len nadávame na to ako vyzeráme a čo je zlé, vždy to nakoniec skončí úsmevom a dobrým pocitom. 

Takýmto ľuďom by sa malo hovoriť Slniečko. Alebo sa im takto už aj hovorí? Uznajte, ten kto Vás nenútene rozosmeje, privedie do stavu blaha (vo všetkej počestnosti) a nakoniec vďaka nemu žiarite je Vaše osobné Slniečko. Tým pádom sú ľudia veľké slnečné panely, ktoré nasávajú dobrú energiu. A tak si žijem a tak si sajem. Na kolobehu je krásne to, že raz ste Slniečko, inokedy ten panel. Čo dávate to sa vráti. Priznávam, som ten uhundraný typ, ktorý skôr všetko zneguje ako rozsvieti, ale niekedy sa aj mne podarí rozdávať energiu v malých papierových vreckách na horšie časy. Keď príde smútok, otvoríte papierové vrecko a bum! Už sa usmievate, už Vás hrejú "slnečné lúče". U mňa tie malé papierové vrecká predstavujú fotky. Fotky s miliónmi nevkusných ksichtíkov, fotky na ktorých sa zabávam ešte dlhé mesiace po tom, čo vznikli. Aj tieto fotky boli a pre mňa stále sú plné smiechu a nevkusných žartov. Koniec koncov - nejde o to ako fotka vyzerá vo finálnom stave, podstatné je čo ste počas nej zažili. Fajn, koniec prázdnym slovám: moje Slniečko a ja. 






Americký úsmev jednoducho nesmie chýbať. Momentkové "ksichty", pri ktorých si človek vždy spomenie ako veľmi dobre mu bolo v danú chvíľu. Vždy by sme sa mali usmievať na fotkách s priateľmi. Vždy. Vždy. Vždy. Malo by to ísť samo od seba, pretože pri skutočných priateľoch sa usmievate lebo je to prirodzené. Takže, tu a teraz, prirodzené (smiešne a prehnané) úsmevy.






Kde nájdete viac o "mojom Slniečku": www.sweetladylollipop.sk

6 coments:

  1. Bobinka, krásne si to napísala. Presne viem, ako si to myslela. Pripomenula si mi krásne obdobie s jedným mojím jedinečným slniečkom, ktoré už, bohužiaľ, nie je súčasťou môjho života.

    Prajem veľa smiechu! :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Vy dve ste proste bohyne! (: Najkrajšie :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. krásne ako vždy, a pekný článok :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Holky vy jste teda dvojka!!! Snů . . . :-)Pavel.

    OdpovedaťOdstrániť

 

ARCHIVE

Používa službu Blogger.

TRANSLATE

FOLLOW BY EMAIL

KONTAKT

fkovalcikova@gmail.com